تازه های سایت

کد مطلب: 26169
23. اسفند 1394 - 13:13
مادر یکی از شهدای سرافراز نهاوند وصیت‌نامه فرزند شهیدش را که به‌صورت تابلو فرش بافته بود به رئیس‌جمهور تقدیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، خبر با عنوان " اثبات عشق مادرانه با بافتن وصیت‌نامه فرزند شهید بر روی قالیچه " برای اولین بار در آذرماه امسال بود که توسط پایگاه خبری گرو، بعد از مصاحبه و تهیه گزارش با خانواده شهید کرمعلی رسانه‌ای شد و بازتاب‌های بسیار مختلفی به همراه داشت.

موضوع این خبر که در خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری کشور به‌صورت وسیع منتشرشده بود؛ حکایت از عشق مادر یکی از شهدای شهرستان نهاوند به فرزند شهیدش است که برای اثبات این عشق مادرانه خانم گل بانو سوری وصیت‌نامه فرزند شهیدش را بر روی قالیچه می‌بافد.

حالا باگذشت چند ماه از انتشار خبر در روز بزرگداشت شهدا خانم گل بانوسوری موفق شد در این مراسم هدیه خود را به رئیس‌جمهور تقدیم کند.

در حاشیه سومین سال همایش روز بزرگداشت شهید که در تالار الغدیر وزارت کشور برگزار شد خانم گل بانو سوری مادر شهید عزت‌الله کرمعلی وصیت‌نامه فرزند خود را که به‌صورت تابلو فرش بافته بود به حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور تقدیم کرد.

رئیس‌جمهور نیز بعد از دریافت این هدیه گفت: بهترین هدیه دوران ریاست جمهوری را از دست این مادر گران‌قدر شهید گرفته‌ام و آن را تقدیم موزه شهدا می‌کنم که به یادگار بماند و بازدیدکنندگان از این موزه بدانند که خانواده شهدای ما چه کسانی هستند و چه روح بلندی دارند.

شهید عزت‌الله کرمعلی یکی از 850 شهید سرافراز شهرستان نهاوند است که در سال 1344 در نهاوند به دنیا آمد و در تاریخ 4 اردیبهشت سال 1362 در منطقه قصر شیرین به شهادت رسید.

خانم گل بانو سوری باوجوداینکه سواد نداشت به خاطر فرزند شهیدش سواد خواندن و نوشتن را آموخت و با همکاری فرزندانش موفق شد وصیت‌نامه فرزند شهیدش را بر روی قالیچه که کار بسیار مشکلی است ببافد و عشق مادرانه خود را به اثبات برساند.

 

678542

678541

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

مرحبا به این خانم هم تونست با سواد شه وهم تونست وصیت نامه پسرش را رو جاودانه کنه.

دیدگاه شما