تازه های سایت

کد مطلب: 26166
23. اسفند 1394 - 12:14
فرمانده سپاه نهاوند گفت: امسال دو میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در این شهرستان پرداخت‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی گفت: سپاه ناحیه نهاوند طی سال جاری در زمینه ارائه برنامه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خدمات چشم‌گیری ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه در زمینه ازدواج آسان و تهیه جهیزیه برای محرومان ۵ پایگاه ثابت جمع‌آوری جهیزیه از خیرین ایجاد شد، گفت: برای کمک به فرهنگ ازدواج آسان تعداد ۱۵ جهیزیه کامل با همکاری کمیته امداد به محرومان اهدا شد.

وی ادامه داد: در راستای ایجاد شغل برای جوانان جویای کار و رفع بخشی از معضل بیکاری شهرستان تاکنون مبلغ دو میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان به ۱۸۰ نفر پرداخت شده که این تسهیلات اشتغال‌زایی به منظور تقویت اقتصاد مقاومتی در قالب ایجاد شغل‌های کوچک و بزرگ، خانگی و صنعتی به متقاضیان اعطا شده است.

وی تصریح کرد: عمده‌ترین میزان اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان نهاوند دو میلیارد تومان بوده که صرف ایجاد کشت زعفران، تولید عسل، پرورش آبزیان و شیلات، دام چند قلوزا، گیاهان دارویی و غیره شده است.

فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به فعالیت‌های اجرایی در راستای ترویج فرهنگ کار و مدیریت جهادی در بین جوانان و کمک به محرومیت‌زدایی، گفت: بهره‌گیری از دو هزار ۸۱۴ نفر از جوانان در قالب اردوهای جهادی طرح هجرت توسط بسیج دانش آموزان، دانشجویان و محلات انجام‌شده است.

وی افزود: خدمات ارائه‌شده این بخش در قالب تعمیر مساجد، پایگاه‌های بسیج، رنگ‌آمیزی مدارس و کمک به کشاورزی با همکاری اداره آموزش‌وپرورش شهرستان نهاوند و شهر فیروزان به نتیجه رسیده است.

وی در پایان با اشاره عملکرد سپاه ناحیه نهاوند در خصوص توسعه اماکن ورزشی شهرستان، گفت: طی سال جاری ساخت ۳ سوله ورزشی در روستاهای شعبان و دهفول هرکدام به متراژ ۳۴۰مترمربع، سوله روستای شهرک با متراژ ۴۸۰ مترمربع و باهدف تقویت روحیه جوانان و سالم‌سازی اوقات فراغت به پایان رسید.

وی افزود: برای این سه پروژه بیش از ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل واگذاری سازمان بسیج و یک درصد تملک دارایی‌ها اختصاص داده شد./خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما