تازه های سایت

کد مطلب: 25838
29. بهمن 1394 - 10:46
فرماندار شهرستان نهاوند در جمع اعضای شعب اخذ رأی گفت: آن‌قدر باید تعهد داشته باشیم که سلیقه و عقیده شخصی خود را در وظیفه‌ای که در روز انتخابات داریم دخالت ندهیم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، با توجه به نزدیک شدن روز برگزاری انتخابات آخرین جلسات و هماهنگی‌ها توسط فرمانداری نهاوند در حال انجام است و در این زمینه جلسه آموزشی ویژه اعضا شعب شهر و بخش مرکزی نهاوند در سالن اندیشه مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این جلسه کریم حمیدوند فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان نهاوند در سخنانی گفت: رأی مردم امانت است و ما امانت‌دار این امانت هستیم.

وی اظهار کرد: خداوند آن‌قدر بخشنده و مهربان است که از حق خود می‌گذرد اما به‌هیچ‌عنوان از حق‌الناس نمی‌گذرد پس باید ما در حفظ این حق‌الناس کوشا باشیم.

فرماندار نهاوند افزود: بنده و شما به‌عنوان برگزارکنندگان انتخابات هستیم بایستی مراقب همه موارد باشیم، بایستی با بی‌طرفی در شعب اخذ رأی به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور باشید.

وی بیان کرد: الحمدالله فضای خوبی در بحث انتخابات در شهرستان جاری است و در بحث امنیت انتخابات نیروی‌های امنیتی در دو حالت عادی و فوق‌العاده به تعداد کافی در نظر گرفته‌شده است.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان نهاوند خطاب به اعضاء شعب اخذ رأی گفت: شعب اخذ رأی از ساعت 8 صبح فعالیت خود را شروع خواهند کرد و در شرایط عادی روند حضور مردم در پای صندوق آرا تا ساعت 18 به طول می‌انجامد و در صورت استقبال مردم ساعت فعالیت شعب اخذ رأی تمدید خواهد شد.

وی اظهار کرد: در انتخابات گذشته برخی شعب شهر نهاوند به علت حضور مردم شعب شلوغ و پرکاری بود که این شلوغی باعث زحمات زیاد اعضاء شعب می‌شد که خوشبختانه با کمک و نظر هیئت اجرایی انتخابات با تغییر مکان بعضی شعب و افزایش شعب این مشکل در این دوره از انتخابات حل شد.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: آن‌قدر باید تعهد داشته باشیم که سلیقه و عقیده شخصی خود را در وظیفه‌ای که در روز انتخابات داریم دخالت ندهیم.

در ادامه این جلسه توسط استاد مدعو از استانداری همدان در خصوص شیوه فعالیت و قوانین انتخابات با اعضا شعب گفتگو شد.

 

648652

648655

648654

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما