تازه های سایت

کد مطلب: 25571
14. بهمن 1394 - 9:57
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند:
خودروی حامل کالای قاچاق در نهاوند در نیمه راه ماند
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: مأموران گشت پلیس اطلاعات نهاوند با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح، خودروی حامل قاچاق را متوقف کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ محسن اقبالیان اظهار کرد: مأموران پلیس اطلاعات شهرستان نهاوند با استفاده از منابع اطلاعاتی و انجام اقدام گسترده اطلاعاتی از تردد خودروی حامل کالای قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان باخبر شدند.

وی با بیان اینکه مأموران ما پس از دریافت خبر، با تشکیل تیم ویژه اطلاعاتی و عملیاتی بلافاصله وارد عمل شدند، تصریح کرد: بعد از دستور ایست، راننده خودرو به دستور پلیس توجهی نکرده و از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند ادامه داد: پلیس بعد از تعقیب و گریز و با استفاده از شگردهای خود در نهایت خودرو را متوقف کرد که در بازرسی از آن تعداد زیادی کالای قاچاق و ممنوعه کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم به همراه کالاهای مکشوفه به یگان انتظامی و از آن جا به مراجع قضایی منتقل شد، از تسلط انتظامی و اشرافیت اطلاعاتی پلیس شهرستان در مبارزه با کالای قاچاق سخن به میان آورد.

اقبالیان با اشاره به اجرای طرح‌های انتظامی مختلف در سطح شهرستان برای مقابله با کالای قاچاق، از شهروندان خواست در این زمینه مانند گذشته همکاری لازم را با مجموعه انتظامی شهرستان داشته باشند.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه نیروی انتظامی با قدرت تمام، فضای شهرستان را برای قاچاقچیان ناامن می‌کند، برخورد با قاچاق را جزو اولویت‎های اصلی انتظامی دانست.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما