تازه های سایت

کد مطلب: 25537
12. بهمن 1394 - 19:37
بنیاد شهید و امور ایثارگران از برانکو ایوانکوویچ تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بنیاد شهید و امور ایثارگران از برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر حضور تیمش در جام شهدا تقدیر کرد. از طرف این بنیاد یک تابلو فرش به نام متبرک "الله" به سرمربی تیم پرسپولیس اهدا شد.

به نقل از ایسنا، برانکو مربی پرسپولیس گفت: قبل از کنفرانس از بنیاد شهید تشکر می‌کنم. حداقل کاری که پرسپولیس می‌توانست در تجلیل از شهدا انجام دهد، این بود. ما هم به عنوان کادر فنی وظیفه داشتیم در این جام شرکت کنیم. خیلی از جوانانی که شهید شدند، وضعیت مشابهی به لحاظ سن و سال با بازیکنان داشتند. من از طرف خودم و از طرف تیمم تشکر می‌کنم که این زمینه فراهم شده که جوانان امروز بتوانند ورزش‌شان را ادامه دهند. حضور ما در این جام این کوچک‌ترین کاری بود که انجام دادیم. متاسفانه قهرمان نشدیم اما در این جام قهرمانی مهم نیست بلکه حضور و شرکت در این جام اهمیت داشت.

کریمی، نماینده بنیاد شهید نیز در این مراسم اظهار کرد: کاری که برانکو انجام داد خیلی خوب بود. روز بازی نتوانستیم از برانکو تجلیل کنیم. امروز هم به نیابت از بنیاد شهید از برانکو و کادر فنی‌اش تجلیل می‌کنیم.

دیدگاه شما