تازه های سایت

کد مطلب: 25498
10. بهمن 1394 - 18:21
نیروهای ارتش لبنان در عملیاتی یک دستگاه جاسوسی متعلق به رژیم صهیونیستی که مجهز به دوربین بود در نزدیکی ایست مرزی شهر العدیسه کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، نیروهای ارتش لبنان در شهر جنوبی "العدیسه" یک دستگاه جاسوسی متعلق به رژیم صهیونیستی را کشف کردند و به دنبال آن نیروهای نظامی لبنان و ارتش صهیونیستی در طول مرزهای مشترک مستقر شدند.

رسانه‌های لبنان گزارش دادند نیروهای ارتش در عملیاتی یک دستگاه جاسوسی متعلق به رژیم صهیونیستی که مجهز به دوربین بود در نزدیکی ایست مرزی شهر العدیسه کشف کردند.

به دنبال کشف این ابزار جاسوسی، نیروهای ارتش لبنان و نیروهای هیات سازمان ملل در لبنان (یونیفل) در محل مستقر شده و نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی نیز در آن سوی مرزها مستقر شدند.

تاکنون بارها دستگاه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در منطقه مرزی کشف شده‌اند.

این حادثه تنها چند ساعت پس از بازگرداندن یک کرکس جاسوس اسرائیل با میانجیگری یونیفل از لبنان به سرزمین‌های اشغالی رخ داد.

این کرکس روز سه‌شنبه در حالی وارد خاک لبنان شد که یک دستگاه ردیاب به آن متصل و یک حلقه که بر روی آن به زبان عبری چیزی نوشته شده بود، کشف شد که احتمال این که این پرنده برای جاسوسی ارسال شده باشد را افزایش داد.


 

 

 

 

 

دیدگاه شما