تازه های سایت

کد مطلب: 25257
27. دى 1394 - 10:13
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری نگهبان خائن پس از فروش قطعات و اموال کارخانه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ محسن اقبالیان گفت: پس از مراجعه صاحب یک کارخانه نیمه تعطیل به پاسگاه انتظامی و تقاضای رسیدگی به موضوع گم شدن و مفقودی برخی از قطعات کارخانه حین تعمیر و بازسازی، بلافاصله عوامل انتظامی اقدامات تخصصی خود را در این رابطه آغاز کردند.

وی افزود: پلیس آگاهی شهرستان با بررسی وضعیت و اظهارات تعدادی از کارکنان کارخانه تعطیل و در حال تعمیر، از گم شدن تعدادی قطعات اصلی با حجم بالا اطمینان و ضمن انجام برخی اقدامات به چند نفر از جمله نگهبان و سرایدار آن کارخانه مشکوک شد.

وی گفت: اقدامات مراقبتی ماموران در کمترین ساعات ممکن منتج به نتیجه شد و با کشف قطعه ای از وسایل، سارق شناسایی که پس از ارائه مستندات متهم که نگهبان کارخانه بود لب به اعتراف گشود و راز یک سرقت داخلی بر ملا شد.

اقبالیان تصریح کرد: در تحقیقات بعدی چندین نفر سارق و خریدار اموال مسروقه در خصوص این پرونده با انجام نیابت قضائی در شهرستان های دیگر استان شناسایی و دستگیر و سرانجام پرونده با کشف اموال و دستگیری چهار نفر بسته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند بیان داشت: ارزش ریالی اموال مسروقه بیش از دو میلیارد ریال است که همه این اموال کشف و به مالک تحویل شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما