تازه های سایت

کد مطلب: 25232
25. دى 1394 - 12:04
بعد از این تصمیم‌گیری عجیب، شایعات زیادی در مورد چرایی تعطیلی برنامه نود منتشر شد. برخی بر این باور بودند که اصطکاک‌های اخیر پیش آمده بین عادل و مسوولان تلویزیون باعث شده او فعلا ترجیح بدهد کمی دور از دسترس باشد و به آرامش دست پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همزمان با تعطیلی مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور، پخش برنامه نود هم متوقف شد. عادل فردوسی‌پور در آغاز نود هفته گذشته اعلام کرد برنامه او حداقل به مدت سه هفته روی آنتن نخواهد رفت تا وی و همکارانش کمی استراحت کنند.

بعد از این تصمیم‌گیری عجیب، شایعات زیادی در مورد چرایی تعطیلی برنامه نود منتشر شد. برخی بر این باور بودند که اصطکاک‌های اخیر پیش آمده بین عادل و مسوولان تلویزیون باعث شده او فعلا ترجیح بدهد کمی دور از دسترس باشد و به آرامش دست پیدا کند. در این میان اما فرضیه دیگری هم مطرح است؛ اینکه با توجه به شروع مسابقات کلیدی مقدماتی المپیک، برنامه نود پای خودش را کنار کشیده تا هیچ نقشی در معادلات مربوط به این تیم نداشته باشد.

در حال حاضر ابتکار عمل در تیم امید با محمد مایلی‌کهن است که همه می‌دانند رابطه خوبی با عادل ندارد. او فردوسی‌پور را به جانبداری غیرمنصفانه از کارلوس کی‌روش متهم می‌کند و بارها به طعنه گفته است: «اصلی‌ترین رقبای تیم امید برای پایان دادن به حسرت 40 ساله، در داخل کشور مشغول به کار هستند.» با این اوصاف به نظر می‌رسد فردوسی‌پور تصمیم گرفته تا پایان کار ایران در این تورنمنت چراغ برنامه‌اش را خاموش کند تا به این وسیله از گزند اتهامات احتمالی در امان بماند. این در حالی است که عادل می‌توانست با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ، در این مدت به مباحت ریشه‌ای و حتی حاشیه‌ای فوتبال ایران بپردازد، اما عطای این کار را به لقایش بخشید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما