تازه های سایت

کد مطلب: 25199
23. دى 1394 - 14:09
فرمانده سپاه استان همدان گفت: در فتنه سال 88 دشمنان انقلاب اسلامی از خواص بی‌بصیرت برای براندازی نظام استفاده کردند و سعی دارند در انتخابات امسال از بسترهای قانونی نظام برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار غلامعلی ابوحمزه در جمع ائمه جمعه و فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان نهاوند گفت: دشمنان در طول انقلاب اسلامی از ترفندهای مختلفی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کرده‌اند و در انتخابات امسال نیز نقشه‌هایی خواهند داشت.

وی اظهار کرد: دشمنان به دنبال نفوذ در کشور هستند و سعی دارند افرادی منفعل و بی‌بصیرت را در رأس کارها قرار دهند تا بتوانند از بستر قانونی نظام برعلیه نظام اقدام کنند که در این راه باید هوشیار باشیم.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: در فتنه سال 78 دشمنان انقلاب از مهمل و بستر دانشگاه سعی در ضربه زدن داشتند که با هوشیاری مردم ناکام شدند.

وی بیان داشت: در فتنه سال 88 استکبار جهانی از خواص بی‌بصیرت برای براندازی نظام استفاده کرد، ولی با بصیرت و آگاهی مردم در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ناکام ماندند ولی برای انتخابات امسال سعی در توطئه‌چینی مجدد دارند.

ابوحمزه گفت: در انتخابات 7 اسفند دشمن از مهمل و بستر قانونی نظام برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کند که در این زمینه باید هوشیار باشیم و اهداف و نقشه‌های دشمنان را برای مردم تبیین کنیم.

وی عنوان کرد: همان‌طور که رهبر انقلاب اعلام کردند که پسابرجام از برجام مهم‌تر است و اینکه آمریکایی به دنبال نفوذ در کشور هستند که یکی از مهمل‌های نفوذ امریکا انتخابات اسفندماه است.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: بعد از انتخابات وقتی‌که افراد نفوذ کردند دشمن از این‌ها استفاده می‌کند و برعلیه جمهوری اسلامی قانون تصویب می‌شود.

وی گفت: مطرح کردن مباحثی مانند شورای رهبری از طرف بعضی‌ها در همین زمینه است که مردم باید مراقب و هوشیار باشند.

ابوحمزه اظهار کرد: برای جلوگیری از نفوذ امریکا باید بیانات رهبر معظم انقلاب را گوش کنیم و برای همه اقشار مردم تبیین کنیم که این وظیفه بسیجیان و همه ما است.

وی در بخش دیگری از سخنانش در مورد انتخابات امسال بیان داشت: انتخابات یک تکلیف شرعی و قانونی است که همه افراد واجد شرایط باید در انتخابات شرکت کنند و باید مردم را برای حضور در انتخابات توجیه کرد.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: همه‌کسانی که را که شورای نگهبان تأیید می‌کند صالح هستند که از بین افراد باید با تحقیق و آگاهی فرد اصلح را انتخاب کرد و به مجلس خبرگان و شورای اسلامی فرستاد.

وی گفت: ملاک انتخاب اصلح هم رعایت بایدها و نبایدها از طرف کاندیداها است و مردم باید به کاندیدایی رأی بدهند که موارد بایدها و نبایدها را به‌خوبی رعایت می کنند.

ابوحمزه بیان کرد: انقلابی بودن، ساده‌زیست و شجاع بودن، داشتن موضع صریح و شفاف در مورد فتنه 88 و سران فتنه و ایستادن در مقابل استکبار جهانی و امریکا ازجمله بایدهایی است که کاندیداها باید رعایت کنند.

وی اظهار داشت: در مقابل کسانی هم که رأی خریداری می‌کنند، وعده‌ووعیدهای دروغ می‌دهند به سایر نامزدها توهین و آن‌ها را تخریب می‌کنند به درد مجلس و انتخاب شدن نمی‌خورند که این بایدها و نبایدها باید به‌خوبی برای مردم تبیین شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما