تازه های سایت

کد مطلب: 25195
23. دى 1394 - 13:57
رئیس کمیته امداد امام خمینی نهاوند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال از صندوق‌های صدقات کمیته امداد شهرستان نهاوند جمع‌آوری‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی کاویانی بابیان این‌که تعداد ۳۳ هزار و ۷۲۷ صندوق صدقه کوچک، متوسط و بزرگ کمیته امداد در شهرستان نهاوند وجود دارد، گفت: مبالغ جمع‌آوری‌شده در راستای سرفصلهای تعیین‌شده همچون پرداخت مستمری، تأمین مسکن، جهیزیه، درمان و غیره بین نیازمندان و افراد زیرپوشش این نهاد توزیع‌شده است.

وی اظهار داشت: در این مدت ۹۰ مورد جهیزیه بااعتباری افزون ‌بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد نهاوند که توان نداشتند، پرداخت‌شده است.

کاویانی اظهار داشت: در حال حاضر ۱۲۰ نوعروس نیز در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند که در دهه فجر و ۱۴ اسفندماه سالروز تأسیس کمیته امداد جهیزیه آن‌ها تحویل داده خواهد شد.

وی اعطای تسهیلات به نوعروسان را مستلزم حضور و شرکت آن‌ها در کلاس‌های  آموزشی، مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ژنتیک خواند و گفت: پرداخت جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش این نهاد و برگزاری کلاسهای مشاوره قبل از ازدواج برای آن‌ها گامی مفید و مؤثر در  کاهش آمار طلاق این شهرستان است که با توجه به آمار موجود این اقدام تاکنون مؤثر واقع‌شده است./مهر

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما