تازه های سایت

کد مطلب: 25179
20. دى 1394 - 13:17
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: برخورد دو دستگاه خودرو سواری و باری در جاده نهاوند منجر به مرگ راننده خودروی سواری شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از ایرنا، سرهنگ مهدی شاکری در تشریح این حادثه افزود: ساعت 20 روز گذشته یک دستگاه خودروی پراید به علت حرکت خلاف جهت در جاده محدوده پاسگاه پلیس راه و شهر نهاوند دچار سانحه شد.
وی اضافه کرد: خودروی پراید با یکدستگاه کامیونت که از مسیر مقابل در حال تردد بود برخورد رخ به رخ کرده و همین امر موجب مرگ راننده 33 ساله خودروی پراید شد.
وی اظهار کرد: ریزش برف در گردنه های برفگیر این استان در شامگاه گذشته موجب بروز کندی و اختلای در برخی از مسیرهای این استان شد.
شاکری با ذکر ضرورت همراه داشتن زنجیر چرخ توضیح داد: شب گذشته به علت واژگونی دو دستگاه تریلر در گردنه آوج و اسداباد بعلت استفاده نکردن از زنجیر چرخ، برای مدتی شاهد بروز ترافیک در این دو مسیر بودیم.
وی اظهار کرد: استان همدان از نقاط سردسیر کشور است بنابراین حتی در شرایط جوی مساعد همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.
62 تیم پلیس راه، 52 تیم راهنمایی و رانندگی و 100 نیروی پیاده راهور امسال در طرح زمستانی پلیس مشارکت دارند.
علاوه بر این تیمها، پلیس راه استان همدان به طور شبانه روزی در سه گردنه مهم و حادثه خیز استان شامل گردنه همه کسی، اسدآباد و آوج حضور دارند.
همچنین 34 پایگاه راهداری، 18 پایگاه هلال احمر، 40 تیم تعمیراتی امداد خودرو، 41 پایگاه مرکز فوریت های پزشکی با 60 دستگاه آمبولانس در این طرح زمستانی پلیس فعال شدند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

جاده های نهاوند... چه به سمت بروجرد،چه به سمت ملایر ، چه به سمت کرمانشا.مسئولان چار باندشون کنید.تو روز عادی تصادف میشه.حالا که برفه.
راستی چرا اوضاع جاده های نهاوند اینطوره؟ جاده های ملایر، بروجرد و ... رو با جاده نهاوند مقایسه کنید؟

دیدگاه شما