تازه های سایت

کد مطلب: 25167
19. دى 1394 - 9:51
با حضور امام‌جمعه نهاوند و مسئول امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی همدان از ایثارگران شبکه بهداشت نهاوند تقدیر شد.

به گزارش سایت گرو، در این مراسم که در سالن همایش بیمارستان علیمرادیان برگزار شد از حدود 90 نفر از ایثارگران شاغل و بازنشسته شبکه بهداشت نهاوند تقدیر شد.

امام‌جمعه نهاوند در این مراسم گفت: تجلیل از ایثارگران بزرگداشت فداکاری و ایثار است و این امر باید فریضه‌ای عینی و همیشگی باشد.

حجت الاسلام مغیثی افزود: امروز هرچه داریم به برکت وجود شهدای گران‌قدر و رزمندگان دلاوری است که با نثار جان خود امنیت و آسایش را برای ما به وجود آوردند و ما نیز باید راه آن‌ها را باقدرت ادامه دهیم.

وی گفت: تجلیل از ایثارگران یک حرکت فرهنگی بسیار خوب و اثر گذار است که امیدوارم همه دستگاه ها به این امر توجه داشته باشند چون این مراسمات باعث الگوسازی می شود.

در ادامه این مراسم امیری رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: فداکاری و گذشت رزمندگان با هیچ‌چیز قابل قیاس نیست و بر ما واجب است که از این‌همه ایثارگری آن‌ها تقدیر کنیم.

وی اظهار کرد: همان‌گونه که این عزیزان در طول 8 سال دفاع مقدس فداکارانه ایثارگری کردند اینک نیز در لباس خدمت و در جهت ارتقا سلامت جامعه به کمک مردم آمده‌اند.

امیری بیان داشت: در سطح شبکه بهداشت و درمان نهاوند اقدامات خوبی انجام گرفته است که به همت همه عزیزان بوده است و در آینده نیز اثرات این اقدامات را مشاهده خواهیم کرد.

در پایان مراسم به 90 نفر از ایثارگران شبکه بهداشت هدایایی اهدا شد و سه نفر نیز به‌قیدقرعه به همراه خانواده‌هایشان جهت زیارت عتبات عالیات انتخاب شدند.

 

595835

595824

595836

595828

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما