تازه های سایت

کد مطلب: 25160
18. دى 1394 - 10:46
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهاوند خبر داد:
ایجاد ۵۰۳ اشتغال خانگی ازابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان نهاوند
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهاوند گفت: ۵۰۳ اشتغال خانگی در ۹ ماه نخست سال جاری در شهرستان نهاوند ایجادشده است.

به گزارش سایت گرو،جلال غیاثوند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰۳ شغل جدید در سامانه رصد برای شهرستان نهاوند به ثبت رسیده است.

وی گفت: عمده‌ترین مشاغل ایجادشده شامل مشاغل خانگی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره بهزیستی است که صنایع‌دستی، قالی‌بافی و خدمات را در بر می گیرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهاوند در ادامه گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در مناطق محروم روستایی تاکنون ۴ طرح در شهرستان نهاوند مدنظر قرار گرفته و مدارک و مستندات آن برای اخذ وام کم‌بهره به استانداری همدان ارسال‌شده است.

وی گفت: ایجاد تعاونی‌های سهامی خاص با پوشش حداکثر ۲۰۰ نفر ازجمله برکات و مزایای این طرح است که هم به‌صورت مشارکتی و هم غیر مشارکتی است و برای روستاییان کشور در نظر گرفته‌شده است.

غیاثوند افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی در کشور و بیکاری‌های موجود در جامعه این طرح منبعی درآمدزا برای جوانان جویای کار در روستاها است.

وی عنوان کرد: در این طرح الزامی بر یک فعالیت خاص قید نشده و با اندک مشاوره اقتصادی با افراد صاحب‌نظر می‌توان نسبت به ایجاد مشاغل زودبازده در روستا اقدام کرد./مهر

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما