تازه های سایت

کد مطلب: 25153
17. دى 1394 - 8:41
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای نهاوند:
۱۰ کارگاه آموزشی صنعتی در نهاوند فعالیت می‌کنند
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای نهاوند گفت: فعالیت ۱۰ کارگاه آموزشی صنعتی در نهاوند فعالیت دارند و بیش از ۸۶۰ نفر متقاضی شرکت در دوره‌های فنی و حرفه‌ای هستند.

به گزارش سایت گرو، احد الله ترکمان بابیان اینکه در نهاوند دو مرکز فنی و حرفه ویژه برادران و خواهران فعال است، گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نهاوند دارای ۱۰ کارگاه آموزشی فعال در رشته‌های مکانیک، برق صنعتی، الکترونیک، اتومکانیک، درودگری، کارور plc، جوشکاری، برق ساختمان درجه‌یک، لوازم‌خانگی و برق خودرو است که همه‌ساله برخی از جوانان جویای کار را وارد بازار کار مرتبط با رشته‌ها می‌کند.

وی از آموزش سیار این مرکز در روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: این مرکز به‌منظور ترویج و توسعه آموزش‌های مهارتی نیز کلاس‌هایی در مراکزی همچون پایگاه‌های بسیج، زندان، بهزیستی و کمپ‌های ترک اعتیاد برگزار می‌کند.

ترکمان بابیان اینکه آموزش‌هایی که در اختیار فراگیران قرار داده می‌شود در زندگی روزمره نیز مفید واقع می‌شود، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۸۶۰ نفر برای شرکت در دوره‌ها شرکت کرده‌اند و تعداد یک هزار و ۳۵۲ گواهی به فراگیران اعطاشده است.

وی بابیان اینکه مردم شهرستان از دوره‌های موجود استقبال خوبی داشته‌اند، گفت: به‌منظور تسهیل در آموزش علاقه‌مندان تعداد ۱۰ آموزشگاه آزاد برادران و ۱۰ آموزشگاه خواهران در شهرستان آماده خدمات‌رسانی است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای نهاوند رشته‌های قالی‌بافی، کامپیوتر، عمران، الکترونیک، طراحی دوخت، خدمات آموزشی، امور مالی و بازرگانی، مراقبت و زیبایی را ازجمله رشته تدریسی در آموزشگاه‌های آزاد خواند.

وی اظهار داشت: مراکز آموزش فنی حرفه‌ای در ایجاد اشتغال پایدار نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند و آموزش‌های که در این مراکز ارائه می‌شود نقش قابل‌توجهی در بهبود زیرساخت‌های جامعه دارد.

ترکمان عنوان کرد: آموزش‌های فنی و حرفه گامی مؤثر در تحقق هرچه بهتر اقتصاد مقاومتی در جامعه است که باید با حمایت‌های مردم و مسئولان موردتوجه همگان قرار گیرد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما