تازه های سایت

کد مطلب: 25138
15. دى 1394 - 9:26
فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه مشکل قصابان نهاوند برای کشتار دام در کشتارگاه صنعتی حل شده است گفت: قیمت هر کیلو گوشت گوسفند و گاو در شهرستان نهاوند هزار تومان ارزان می شود.

به گزارش سایت گرو، کریم حمیدوند درباره مشکل بوجود آمده برای قصابان نهاوند اظهار داشت: در چند روز گذشته قصابان نهاوند نسبت به نگهداری ۲۴ ساعته گوشت در محل پیش سرد کشتارگاه اعتراض داشتند.

وی اظهار کرد: قصابان مدعی بودند نگهداری ۲۴ ساعته گوشت بعد از کشتار در محل پیش سرد سردخانه موجب تغییر رنگ گوشت می شود و در نهایت ظاهر گوشت مورد پسند مشتری واقع نمی شود.

فرماندار نهاوند ادامه داد: در بازدیدی که به همراه نماینده قصابان و کارشناس بهداشت از محل کشتارگاه صنعتی نهاوند بعمل آمد مشخص شد،  نگهداری ۲۴ ساعته گوشت در سردخانه بعلت مسائل بهداشتی است و گوشت باید ۲۴ ساعت در دمای پایین بماند تا تغییر اسیدی گوشت انجام شود و میکروب ها از بین برود.

وی افزود: مراتب اعتراض قصابان نهاوند از اجرای این عمل به استان منعکس شد که در نهایت مقرر شد در جلسه ای با حضور نماینده قصابان این مشکل برطرف و حل شود.

حمیدوند در پایان با اشاره به اینکه مشکل کشتار دام سنگین در نهاوند برطرف شده است و قصابان همچنان به عرضه گوشت به مردم ادامه خواهند داد گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفند و گاو در بازار یک هزار تومان کاهش یافته است که قیمت های جدید روز شنبه توسط اداره صنعت و معدن و تجارت به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما