تازه های سایت

کد مطلب: 25095
10. دى 1394 - 10:47
سرپرست شهرداری نهاوند گفت: اتمام طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام باعث تقویت و توسعه زیرساخت‌های شهری می‌شود و این امر از اولویت‌های اصلی شهرداری است.

عباس حسنوند در گفت‌وگو با سایت گرو، گفت: مجموعه شهرداری نهاوند سعی دارد با اتمام پروژه‌ها و طرح‌های نیمه‌تمام خدماتی را به همشهریان عزیز ارائه دهد و موجبات رضایتمندی آن‌ها را فراهم کند.

وی اظهار کرد: در حدود دو سال اخیر شهرداری نهاوند موفق شده رضایتمندی نسبی مردمی را کسب کند و در حال حاضر هم با توجه به شروع فصل سرما در تلاش هستیم تا خدمات مطلوبی به آن‌ها ارائه دهیم.

سرپرست شهرداری نهاوند افزود: اولویت کاری این مجموعه در حال حاضر اتمام طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی نیمه‌کاره برای رسیدن به توسعه شهری است که این امر با جدیت در سطح شهر پیگیری خواهد شد. 

وی بیان داشت: اگر این طرح‌ها به بره برداری برسد یقیناً مجموعه شهرداری در خدمات‌رسانی به مردم به‌صورت بهتری عمل خواهد کرد و توسعه اجتماعی شهر نهاوند بیشتر می‌شود.

حسنوند گفت: ارائه خدمات به مردم یکی از اصلی‌ترین وظایف شهرداری‌ها است که این مهم با داشتن زیرساخت‌ها و امکانات امکان‌پذیر است و ما باید سعی نیم این زیرساخت‌ها را با کمک سایر مسئولان فراهم کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به فرارسیدن فصل زمستان با همکاری کارکنان خدوم شهرداری و همکاری مردم در چند بارندگی اخیر مشکل آب‌گرفتگی خیلی زیادی در سطح معابر نداشتیم و امیدواریم این روند ادامه یابد تا مشکلی برای مردم به وجود نیاید.

سرپرست شهرداری نهاوند افزود: یکی دیگر از اقدامات این مجموعه در فصل زمستان استقرار 6 ایستگاه توزیع کیسه‌های ماسه و نمک در نقاط مختلف شهرستان نهاوند است که برای استفاده مردم قرار داده‌شده است.

وی گفت: به‌منظور دسترسی سریع و آسان شهروندان نهاوندی به بیمارستان جدید نهاوند که در مراحل پایانی ساخت قرار دارد جاده دسترسی به این بیمارستان با همکاری اداره راه و شهرسازی از میدان سیدالشهدا تا بیمارستان زیرسازی و آماده‌سازی شد.

حسنوند اظهار کرد: هدف این شهرداری بهبود وضعیت رفاه شهروندان است که این مهم به همکاری و همیاری همه افراد جامعه و دستگاه‌های دولتی نیازمند است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما