تازه های سایت

کد مطلب: 25083
9. دى 1394 - 13:27
فرمانده سپاه استان همدان گفت: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باید با صراحت در قبال فتنه و فتنه گران، سران و ساکتین فتنه اعلام موضع کنند، چون فتنه خط قرمز نظام است.

به گزارش سایت گرو، سردار غلامعلی ابوحمزه در مراسم گرامیداشت روز 9 دی و یادواره 850 شهید شهرستان نهاوند گفت: امسال دو انتخابات مهم در کشور داریم که همه مردم باید هوشیار باشند و از بین افرادی که صلاحیتشان تأییدشده فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی اظهار کرد: دشمنان خارجی با همکاری افرادی که در مقابل امریکا منفعل هستند همه توان خود را برای فتنه نفوذ در انتخابات به کار بسته‌اند تا در انتخابات نفوذ کنند.

فرمانده سپاه استان همدان گفت: فتنه نفوذ به‌عنوان چهارمین فتنه دشمنان انقلاب بعد از فتنه‌های جنگ تحمیلی، فتنه 78 و 88 توسط دشمنان برنامه‌ریزی‌شده است که ابعاد و اهداف این فتنه خطرناک باید برای مردم و خواص و همه افراد تأثیرگذار تبیین شود.

وی اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی بسیار مهم است و انتخاب فرد اصلح از بین کسانی که از طریق مجاری قانونی صلاحیتشان تأییدشده باید مدنظر مردم باشد.

ابوحمزه بابیان معیارهای انتخاب اصلح گفت: مردم به افرادی رأی بدهند که شجاع، مومن، ولایتمدار و انقلابی باشند و با ساده زیستی خود الگویی برای مردم باشند.

وی اظهار کرد: مردم بر روی افرادی نظر داشته باشند که در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی و فتنه و فتنه گران بایستد و با اجرای عدالت بتواند دردی از درد مردم را دوا کند.

فرمانده سپاه استان همدان بیان داشت: افرادی که جز فتنه 88 هستند به درد مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نمی‌خورند جون مقام معظم رهبری اعلام کردند که فتنه خط قرمز نظام است.

وی گفت: داوطلبان انتخابات مجلس و خبرگان باید صریحاً مواضعشان را در قبال فتنه و فتنه گران اعلام کنند و به‌روشنی نظرشان را درباره سران فتنه، ساکتین فتنه، پدرخوانده‌های فتنه و حماسه 9 دی اعلام کنند.

ابوحمزه در بخش دیگری از بایدها و نبایدهای انتخابات امسال افزود: مردم باید آگاه باشند که افرادی را که هزینه‌های زیادی می‌کنند و به‌وسیله راه‌های نامناسب درصدد اخذ رأی هستند به درد نماینده شدن و قانون‌گذاری نمی‌خورند.

وی بیان داشت: کسانی که به دنبال تخریب نظام و ولایت‌فقیه هستند به درد مجلس شورای اسلامی و خبرگان نمی‌خورند و مردم نیز باید در این انتخاب‌ها هوشیار و آگاه باشند.

فرمانده سپاه استان همدان گفت: افرادی که خطوط قرمز و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را رعایت نمی‌کنند زمینه نفوذ در آن‌ها وجود دارد و دشمن هم به دنبال همین افراد است.

وی عنوان کرد: مردم باید افرادی را انتخاب کنند که بایدها و نبایدها را رعایت کنند و اگر خودشان نتوانستند فرد اصلح را انتخاب کنند بامطالعه و تحقیق و پرس‌وجو افراد لایق و اصلح را انتخاب کنند.

ابوحمزه افزود: یکی از طراحی‌های بسیار خطرناک دشمنان انقلاب موضوع نفوذ است که در این فتنه که بسیار خطرناک هم هست افرادی را در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی وارد می‌کنند و سپس به‌وسیله آن‌ها نقشه‌های خود را اجرا می‌کنند.

وی گفت: فتنه 88 یکی از جلوه‌های نفوذ بود که در آن سران فتنه در قالب نفوذ دشمن قرار گرفتند و با اقدامات خود مشکلاتی را برای مردم و نظام به وجود آوردند که با بیداری و بصیرت مردم در 9 دی نقشه آن‌ها نقش بر آب شد.

فرمانده سپاه استان همدان اظهار داشت: در موضوع نفوذ دشمن به دنبال زدن سیرت نظام است؛ هرچند که صورت نظام هم باقی بماند چون نظامی که از محتوا خالی شد و بی‌هویت شد دیگر کارایی ندارد و دشمن هم به دنبال همین موضوع است که همگی باید با وحدت و اجرای فرامین رهبر انقلاب در این فتنه هم بر دشمنان انقلاب اسلامی پیروز شویم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما