تازه های سایت

کد مطلب: 25078
8. دى 1394 - 17:03
اصغر جهانیان به مدت 4 سال به‌عنوان رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان همدان انتخاب شد.

به گزارش سایت گرو، با حضور مهدی مبینی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور مراسم انتخاب ریاست هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان همدان برگزار شد.

در این مجمع اصغر جهانیان عضو شورای شهر نهاوند و سرپرست فعلی این هیئت موفق شد با کسب 14 رأی از مجموع 15 رأی برای مدت 4 سال به‌عنوان رئیس هیئت اتومبیلرانی استان همدان انتخاب شود.

برای این انتخابات علاوه برجهانیان، علی‌اکبر نظری رئیس شورای شهر همدان و محمدامین روحی رئیس سابق هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان ثبت‌نام کرده بودند که در این مجمع حضور نیافتند.

در این مراسم مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها و منعم مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان نیز حضور داشتند.

جهانیان هم‌اکنون عضو شورای شهر نهاوند است و به‌عنوان نماینده استان همدان در هیئت‌رئیسه شورای عالی استان‌های کشور فعالیت می‌کند.

وی پس‌ازاین انتخابات به خبرنگار ما گفت: باید تلاش کنیم که این ورزش بانشاط که بسیار موردعلاقه جوانان است در محیط‌های ورزشی و سالم انجام شود تا همه علاقه‌مندان بتوانند از آن بهره ببرند.

جهانیان اظهار داشت: با رایزنی که با مسئولان کشوری انجام خواهیم داد می‌توانیم میزبانی مسابقات کشوری را در استان همدان برگزار کنیم چون این استان پتانسیل‌های زیادی در این رشته جذاب ورزشی دارد.

وی گفت: در این مدتی که به‌عنوان سرپرست فعالیت داشته‌ام اقدامات خوبی انجام‌شده است که امیدوارم تداوم یابد که ازجمله این اقدامات می‌توان به برگزاری بسیار خوب مسابقات دو دیفرانسیل قهرمانی کشور در نهاوند و بهره‌برداری از بزرگ‌ترین پیست موتور کراس استان همدان در شهرستان تویسرکان با همکاری مسئولان محلی اشاره کرد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما