تازه های سایت

کد مطلب: 25071
6. دى 1394 - 8:43
فرمانده سپاه نهاوند گفت: به مناسبت فرارسیدن روز 9 دی مراسم یادواره شهدای شهرستان نهاوند با سخنرانی سردار ابوحمزه در نهاوند برگزار می‌شود.

سرهنگ کامران کریمی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: شهرستان نهاوند در طول دوران جنگ تحمیلی نقش مهمی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل ایفا کرد و جوانان زیادی را در این راه تقدیم انقلاب و اسلام کرد.

وی اظهار کرد: تقدیم 850 شهید سرافراز و هزاران جانباز، رزمنده و ایثارگر از افتخارات مردم شهیدپرور نهاوند است که باید گرامی داشته شود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: ادامه دادن راه شهدا و توجه به فرامین مقام معظم رهبری امروز وظیفه همه ما است و همه باید به وصایای شهدا عمل کنند.

وی بیان داشت: به‌منظور پاسداشت مقام شهدا و ترویج فرهنگ شهادت همزمان با حماسه ماندگار 9 دی مراسم یادواره شهدای شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

کریمی گفت: روز 9 دی که به‌عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام‌گذاری شده است یکی از روزهای مهم و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که مردم نشان دادند در مقابل فتنه گران و توهین به ارزش‌های انقلاب ساکت نمی‌مانند.

وی اظهار کرد: مراسم گرامیداشت 9 دی، چهارشنبه هفته جاری با حضور امت انقلابی شهرستان نهاوند در مصلا نماز جمعه نهاوند برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: این مراسم ساعت 9 صبح و با سخنرانی سردارغلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه استان همدان در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما