تازه های سایت

کد مطلب: 25039
1. دى 1394 - 10:02
خرید چهارم استقلال که در صورت انجام شدن نیاز به خارج کردن نام یک بازیکن بزرگسال از لیست دارد یک دفاع راست است.

به گزارش سایت گرو، استقلال در حال حاضر 15 بازیکن در لیست بزرگسالان خود دارد. این یعنی آبی‌ها بدون نیاز به اعلام لیست مازاد و بیرون گذاشتن بازیکن می‌توانند 3 بازیکن دیگر در نقل و انتقالات زمستانی یا همان نیم‌فصل جذب کنند.

* 3 جای خالی در لیست

آبی‌ها فصل را با یک جای خالی در لیست آغاز کردند. در نیم‌فصل هم 2 بازیکن خارجی جدا شدند. جاسم کرار و ریوالدو به عراق و برزیل برگشتند. حالا دست مظلومی باز است که جای آنها 2 هافبک دیگر بخرد. بختیار رحمانی و داریوش شجاعیان از جمله اسامی مطرح شده برای خط هافبک هستند.

 

* 2 هافبک، ‌یک مهاجم و شاید یک دفاع راست

خرید یک مهاجم برای نیم‌فصل در برنامه اصلی پرویز مظلومی است. در این خصوص گمانه‌زنی‌هایی هم انجام شد. اما پرویز که با یک مهاجم بازی می‌کند انتخاب اولش سجاد شهباززاده است. او آرش برهانی و ایوان پروپجیچ را روی نیمکت دارد.

 

علیرضا رمضانی و محسن کریمی و بهنام برزای هم توانایی بازی در خط حمله را دارند. برای خرید یک مهاجم تازه‌ نیازی به خارج کردن نام برهانی یا بازیکن دیگر نیست. اما خب در آن صورت ترافیک خط حمله بالا می‌رود و شاید دیگر به پروپجیچ و برهانی بازی نرسد و مظلومی بیشتر نگران حاشیه‌های احتمالی است. البته خب بحث مالی هم می‌تواند مطرح باشد!

 

* فخرالدینی جدی‌ترین گزینه برای جدایی

خرید چهارم استقلال که در صورت انجام شدن نیاز به خارج کردن نام یک بازیکن بزرگسال از لیست دارد یک دفاع راست است. این دفاع راست هم قرار است جای میلاد فخرالدینی بیاید. یعنی جا برای خرید چهارم تنها در صورتی باز می‌شود که خود فخرالدینی از استقلال جدا شود.

 

به این ترتیب غیر از جدایی احتمالی فخرالدینی نیازی به خارج کردن نام بازیکن دیگری نیست.

 

* نیازی به رد کردن آرش نیست

تنها بحث در نقل و انتقالات نیم‌فصل که می‌تواند منجر به جدایی چند بازیکن شود بحث‌های مالی یا مدیریت تیم است. وگرنه پرویز برای نیم‌فصل نه برنامه‌ای و نه نیازی به خرید بیش از 4 بازیکن دارد و نیازی به خارج کردن نام آرش برهانی از لیست نیست.

روزنامه گل

انتهای پیام

دیدگاه شما