تازه های سایت

کد مطلب: 24988
26. آذر 1394 - 9:49
فرمانده سپاه نهاوند گفت: 240 نفر از دانش‌آموزان مدارس نهاوند به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش سایت گرو، سرهنگ کامران کریمی در مراسم بدرقه این دانش‌آموزان گفت: آشنایی نسل جوان و دانش‌آموزان بافرهنگ ایثار و شهادت و از نزدیک لمس کردن دلاورمردیهای رزمندگان اسلام از مهم‌ترین هدف اردوی راهیان نور است.

وی اظهار کرد: نسل جوان جامعه که دوران دفاع مقدس را ندیده‌اند از این طریق می‌توانند با جزئیات عملیات‌های دفاع مقدس آشنا شوند و ببینند که ایثارگران با چه شرایطی در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: با همکاری اداره آموزش‌وپرورش شهرستان نهاوند از ابتدای امسال در چندین نوبت دانش‌آموزان نهاوند و شهرهای فیروزان و سایر نقاط شهرستان نهاوند به مناطق عملیاتی اعزام‌شده‌اند.

وی بیان داشت: اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب بوده است و این روند تا پایان سال ادامه خواهند داشت.

کریمی گفت: در پنجمین مرحله از اعزام امروز 240 دانش‌آموز پسر مدارس متوسطه نهاوند در قالب 6 دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند تا هرچه بیشتر بافرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

وی بیان کرد: این دانش‌آموزان به مدت 3 روز از مناطق عملیاتی شلمچه، هویزه، چزابه و سایر مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند و قطعاً این اردوها در روحیه و فکر جوانان تأثیرگذار خواهد بود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از برنامه‌های بسیار مفید فرهنگی است که باهدف زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا و مبارزه با جنگ نرم دشمن انجام می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما