تازه های سایت

کد مطلب: 24979
24. آذر 1394 - 8:25
رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند بابیان اینکه نیروهای این اداره از شب گذشته تاکنون در حال برف‌روبی محورهای مواصلاتی شهرستان بوده‌اند، گفت: گردنه گاماسیاب با ۳۵ سانتی‌متر برف‌گیرترین محور نهاوند است

به گزارش سایت گرو به نقل از مهر، عمید الوند گفت: با توجه به ریزش برف و باران در فصل سرما و موقعیت کوهستانی شهرستان نهاوند تلاش می‌شود تا هیچ‌یک از محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند مسدود نباشد.

الوندی افزود: نیروها و تجهیزات راهداری شهرستان نهاوند به ۴ اکیپ تقسیم‌شده‌اند و در محورهای آورزمان، ورودی از سمت کرمانشاه، محور نهاوند به بروجرد و گردنه گاماسیاب و گرین مستقرشده‌اند.

رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند بابیان اینکه گردنه گاماسیاب در محور نهاوند نورآباد و محور نهاوند به آورزمان به ترتیب ۳۵ و ۸ سانتی‌متر بارش برف را داشته‌اند گفت: شب گذشته تردد در محورهای یادشده با زنجیر چرخ میسر بود.

الوندی افزود: با توجه به شرایط موجود و سرمای شدید در گردنه گاماسیاب تمامی نیروها اعم از راهداری، هلال‌احمر، راهنمایی و رانندگی در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت بروز کولاک و یخبندان در محور نهاوند نورآباد وارد عمل شوند.

رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند اظهار کرد: با توجه به وقوع کولاک در بعضی محورهای نهاوند و امکان ایجاد حادثه، با گروه‌های هلال‌احمر مستقر در روستاها هماهنگ شده تا در صورت بروز مشکل سریعاً وارد عمل شوند.

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته نیروهای راهداری شهرستان نهاوند ۶۰۰ تن مخلوط شن و نمک برای جلوگیری از یخ زدن سطح جاده‌ها و تسهیل دررفت آمد وسایل نقلیه استفاده کرده‌اند.

رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند بابیان اینکه ۲۰ هزار مترمکعب برف از راه‌های روستایی این شهرستان روبیده شده است، گفت: تمامی محورهای روستایی شهرستان باز و قابل تردد است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما