تازه های سایت

کد مطلب: 24956
22. آذر 1394 - 8:42
مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران بابیان اینکه برای بالندگی انقلاب اسلامی ایران شهدای گران‌قدری تقدیم شده است، گفت: کرسی‌های تصمیم گیر و تصمیم‌ساز کشور نباید به دست نااهلان بیفتد.

به گزارش سایت گرو، سردار حاج میرزا سلگی شامگاه شنبه در یادواره ۱۶ شهید روستای «وشت» از توابع نهاوند، گفت: باید به آنچه می‌گوییم عمل کنیم چراکه این عمل از پسندیده‌ترین کارهاست و تأثیرپذیرتر خواهد بود.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: جایگاه شهدا بسیار رفیع و بلندمرتبه است و مکتب عاشورایی اباعبدالله (ع) و رهنمودهای امام خمینی (ره) چراغ راه رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه محاسبات صدام که به‌وسیله آمریکا و ایادی کفر انجام‌شده بود یک محاسبه مادی و دقیق بود که قصد داشت ایران را در مدت کوتاهی سرنگون کند، گفت: ایمان، اعتقاد مردم، پیروی از ولایت‌فقیه و عشق به شهادت به تأسی از امام حسین(ع) رمز پیروزی و نقطه قوت ما بود.

سردار سلگی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه ملت ایران، گفت: دشمنان با برنامه‌ریزی خود و هدایت مردم به سمت استفاده نادرست از ماهواره و اینترنت سعی دارند اعتقادات و ایمان مردم را ضعیف و سست جلوه دهند که در این راستا هوشیاری نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کند.

وی افزود: دشمن‌شناسی و مقابله با ترفندهای دشمن و تجدید بیعت با آرمان‌های امام و شهدا از اهداف برگزاری یادواره‌ها است.

مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران گفت: ایران اسلامی برای به بار نشستن اهداف خویش که اهداف متعالی اسلام ناب محمدی است شهدای بسیاری را تقدیم کرده و بی‌اعتنا شدن به راه و یاد شهدا خیانت به کشور و گناهی نابخشودنی است.

وی بابیان اینکه در آستانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای هستم، گفت: کرسی‌های تصمیم گیر و تصمیم‌ساز کشور نباید به دست نااهلان بیفتد و این مستلزم شناخت معیارهای اصلح بودن است.

وی افزود: باوجود شورای نگهبان هیچ‌گونه ضعفی در افراد و انتخابات دیده نخواهد شد اما آنچه باید مدنظر ملت ایران اسلامی در هر انتخابات باشد، انتخاب اصلح است./مهر

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما