تازه های سایت

کد مطلب: 24946
20. آذر 1394 - 12:37
مشاور فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) گفت: فرزندان غیور ایران اسلامی در طول جنگ تحمیلی با رشادت‌های بی‌نظیر خود اقتدار و عزت را برای جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

به گزارش سایت گرو، سردار الله نور نورالهی در یادواره 32 شهید سرافراز روستای زرامین سفلی نهاوند گفت: به برکت خون مطهر شهدای انقلاب اسلامی میهن عزیزمان امروز در بالاترین سطح از امنیت قرار دارد و هیچ قدرتی جرئت نزدیک شدن به مرزهای کشورمان را ندارد.

وی اظهار کرد: وقتی به اوضاع منطقه نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که کشورمان به برکت وجود روح شهادت و ایثارگری و زحمات و آمادگی نیروهای مسلح در امنیت کامل قرار دارد.

مشاور فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) افزود: علاوه بر زمینه‌های نظامی فرزندان انقلاب اسلامی در عرصه‌های پزشکی و علمی پیشرفت‌های خوبی داشته‌اند که همه این پیشرفت‌ها به برکت خون شهدا و هدایت‌های مقام معظم رهبری است.

وی بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی در اوایل پیروزی انقلاب با تسلیح و تجهیز صدام سعی داشتند انقلاب اسلامی را برای همیشه از بین ببرند ولی رشادت‌های فرزندان غیور ایران اسلامی مانند شهدای روستای زرامین سفلی نقشه‌های انها را خنثی کرد و ایران اسلامی را در دنیا مقتدرتر و با عزتمند تر کرد.

نور الهی گفت: جوانان این مرزوبوم در طول جنگ تحمیلی 8 ساله دریک جنگ نابرابر در مقابل قدرت‌های استکباری قرار گرفتند و برای همیشه درسی فراموش‌نشدنی به انها دادند و همه جهانیان را متعجب کردند.

وی اظهار کرد: رزمندگان غیور نهاوند و روستای زرامین سفلی درعملیات کربلای 5 و والفجر 8 رشادت‌های بی‌نظیری از خود نشان دادند و با تعداد نیروهای اندک در مقابل تعداد زیاد نیروهای دشمن ایستادگی کردند که این نشان‌دهنده افتخار و عزت مردم شهرستان نهاوند است.

مشاور فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) افزود: امروز وظیفه همه ما در هر مسئولیتی که هستیم ادامه دادن راه شهدا و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است چون ایشان با شناخت و آگاهی نقشه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی را خنثی می‌کنند.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره درصدد طراحی نقشه علیه نظام مقدس انقلاب اسلامی هستند که باید برای مقابله با همه ترفندهای انها، آگاه باشیم و با حفظ وحدت راه را بر همه توطئه‌های انها ببندیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما