تازه های سایت

کد مطلب: 24937
18. آذر 1394 - 12:17
مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: کار استاندارد سازی سیستم های گرمایشی مدارس که از سال گذشته در نهاوند آغاز شده تاکنون در 22 آموزشگاه به اجرا در آمده است که عمده آنها در مناطق روستایی قرار دارد.

به گزارش سایت گرو، علیرضا تکلو در جمع مدیران مدارس نهاوند اظهار داشت: با توجه به سیاستهای دولت در زمینه استاندارد سازی سیستمهای گرمایشی مدارس به منظور جلوگیری از حوادث آتش سوزی ، سال گذشته 13 آموزشگاه و امسال نیز 9 آموزشگاه تا ابتدای مهر ماه استاندارد سازی شده است.
وی گفت: علاوه بر این، کار استاندارد سازی سیستمهای گرمایشی شش آموزشگاه دیگر در دست اقدام است که پیمانکار آن مشخص شده و بزودی مراحل اجرایی آن آغاز می شود.
وی افزود: کار استاندارد سازی در سال جاری با هشت میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار طی دو مرحله انجام شده که در مرحله اول چهار میلیارد ریال و در مرحله دوم نیز چهار میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به آن اختصاص داده شده است.
مدیر آموزش و پرورش نهاوند در ارتباط با وضعیت سیستمهای گرمایشی مدارس نهاوند افزود: در حال حاضر هیچگونه بخاری نفتی چکه ای در مدارس این شهرستان وجود ندارد و در بازدیدهایی که از تمام مدارس گرفته اینگونه بخاریها جمع آوری شده و به جای آن بخاریهای استاندارد و کاربراتوری جایگزین شده است.
وی گفت: علاوه بر تجهیز مدارس به بخاریهای استاندارد 55 آموزشگاه این شهرستان نیز دارای سیستم حرارت مرکزی از نوع شوفاژ و پکیج می باشد.
تکلو در ارتباط با تامین سوخت مدارس دارای بخاری نفتی استاندارد نیز گفت: خوشبختانه در زمستان امسال 150 هزار لیتر سوخت نفت از سوی فرمانداری به مدارس این شهرستان اختصاص یافته که در مدارس ذخیره شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی در پایان با توجه به عزم دولت برای استاندارد سازی سیستم گرمایشی تمام مدارس افزود: خوشبختانه برای سیستم گرمایشی مدارس هیچگونه مشکل اعتباری وجود ندارد و دولت در نظر دارد که تا پایان سال 95 ، سیستم گرمایشی تمامی مدارس را با یک سری اولویت ها استاندارد سازی نماید./ایرنا

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما