تازه های سایت

کد مطلب: 24915
16. آذر 1394 - 12:20
رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند گفت: براثر بارش برف شدید و کولاک در محور نهاوند به بروجرد 15 مسافر در برف مانده به نهاوند منتقل شدند و نجات یافتند.

محمدتقی شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: بامداد امروز به دلیل بارش برف شدید و کولاک در محور نهاوند به بروجرد تعدادی مسافر نیاز به کمک‌های فوری و اضطراری داشتند.

وی اظهار کرد: با دریافت گزارش این حادثه سریعاً اکیپ‌های امداد جاده‌ای که در حال آماده‌باش بودند به محل حادثه اعزام شدند و عملیات امدادرسانی به خودروها را با موفقیت انجام دادند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند افزود: این 15 مسافر به دلیل نقص وسیله نقلیه توانایی ادامه مسیر را نداشتند که توسط تیم‌های امدادی به شهرستان نهاوند منتقل شدند و در مکان‌های تعریف‌شده اسکان اضطراری مستقر شدند.

وی بیان داشت: همچنین براثر همین نقص فنی خودروها و بارش برف 4 ماشین نیز باهم برخورد کردند که خوشبختانه تلفات منجر به فوت نداشت ولی دو نفر از مصدومان برای ادامه مداوا به بیمارستان علیمرادیان نهاوند منتقل شدند.

شهبازی گفت: با توجه به شروع طرح امداد زمستانی با همکاری سایر دستگاه‌ها آماده هرگونه خدمات‌رسانی به مسافران در محورهای شهرستان نهاوند هستیم و به‌منظور اسکان اضطراری نیز مراکزی را در نظر گرفته‌ایم.

وی اظهار کرد: در روستاهایی نیز که در مسیر جاده‌های نهاوند قرار دارند حسینیه‌ها و مساجد آماده اسکان اضطراری مسافران و حادثه دیدگان است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند در پایان افزود: همچنین در شهرهای دیگر شهرستان مانند پایگاه فیروزان، مجتمع شهید بحیرایی، مسجد بین‌راهی شهرداری نهاوند و نمازخانه جهاد کشاورزی نیز موجود هستند و محل‌های اسکان اضطراری هستند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما