تازه های سایت

کد مطلب: 24899
15. آذر 1394 - 9:02
چهار نفر از مدال آوران آسیایی و جهانی رشته های مختلف ورزشی نهاوند به همراه جمعی از مربیان و سرپرستان هیاتهای ورزشی با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.
 به گزارش سایت گرو، فرماندار نهاوند در این مراسم گفت: شهرستان نهاوند یکی از شهرهای مهم استان است که از ظرفیت بالایی در زمینه ورزش برخوردار می باشد .

کریم حمیدوند با اشاره به فراهم شدن زمینه های لازم برای ورزش بانوان در دولت یازدهم افزود: دولت یازدهم توجه خاصی به ورزش بانوان دارد و می بینیم که امروز بانوان ورزشکار همانند ورزشکاران مرد برای کشور افتخار آفرینی می کنند .
وی گفت: نهاوند در بخش ورزش امکانات خوبی دارد که می توان از جمله به استادیوم علیورادیان نهاوند به عنوان یکی از سه مجموعه برتر کشور یاد کرد که اگر چه دارای مشکلاتی می باشد اما فضایی مناسب را برای ورزش شهرستان فراهم آورده که ورزشکاران هم به خوبی از این ظرفیتها استفاده می کنند.
وی در عین حال افزود: اگر چه نهاوند توانسته در سطح استان و کشور در زمینه ورزش درخشش خوبی از خود داشته باشد اما با توجه به استعدادهای خوبی که وجود دارد لازم است توجه بیشتری به ویژه در برخی رشته ها به شهرستان شود.
وی افزود: ما در مقابل ورزشکاران احساس تکلیف می کنیم و آمادگی لازم را برای حل مشکلات آنان تا حد امکان دارا هستیم.
در این جلسه سعید کولیوند رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند نیز گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 250 مدال کشوری توسط ورزشکاران این شهرستان کسب شده است.
وی افزود: در سطح جهانی و آسیایی نیز ورزشکاران ما امسال موفق شدند چهار مدال رنگارنگ را برای جمهوری اسلامی به ارمغان بیاورند که دو مدال آن مربوط به بانوان ورزشکار می باشد.
وی گفت: در حال حاضر در نهاوند شش هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته در 37 هیات ورزشی مشغول به فعالیت می باشند.
در پایان مراسم از بهنام آرین نفر سوم مسابقات دوچرخه سواری آسیا و عضو تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی کشور ژاپن ، علی اکبر احمدوند عضو تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشور و آقای گل مسابقات ناشنوایان بازیهای آسیایی، لیلا سیاوشی، قهرمان جودو نوجوانان آسیا و دیانا جهانیان نفر سوم مسابقات جهانی رشته کاتا تجلیل به عمل آمد.
شهرستان نهاوند به لحاظ جغرافیای ورزشی و فیزیک مناسب ورزشکاران از قطبهای اصلی ورزش استان به ویژه در زمینه کشتی، جودو و کاراته بانوان و همچنین فوتبال می باشد .

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما