تازه های سایت

کد مطلب: 24889
14. آذر 1394 - 9:12
امام جمعه نهاوند گفت: راهپیمایی روز اربعین بزرگترین همایش شیعیان بود که قدرت آنان را در سطح دنیا نشان داد و همه فهمیدند که وحدت شیعیان می تواند باعث ضربه زدن به استکبار شود.

 به گزارش سایت گرو به نقل از ایرنا، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا با بیان این مطلب در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه که با حضور نمازگزاران برگزار شد، افزود: عظمت این کار زمانی روشن می شود که در این راهپیمایی امنیت و آرامش حاکم بود و با وجود تهدید داعش به کسی آسیبی وارد نشد.
وی با یاد آوری حادثه فرانسه و اعلام وضعیت اضطراری توسط دولت فرانسه افزود: در فرانسه یک حادثه تروریستی اتفاق می افتد و دولت وضعیت اضطراری ایجاد می کند اما در عراق که یک کشور بحران زده است و تروریستها در آن زیاد وجود دارند 27 میلیون نفر راهپیمایی می کنند ولی به کسی آسیبی وارد نمی شود که همه اینها نشان دهنده مدیریت درست مراسم بود.
وی ضمن قدردانی از دولت عراق به خاطر خدمات دهی و دستگاه های اجرایی داخل کشور به دلیل همراهی و بهتر برگزار شدن هرچه بیشتر این آیین، گفت: برای سعادت دنیا و آخرت باید سیره ائمه اطهار (ع) را الگو قرار داد.
وی گفت: این همایش یک همایش وحدت برای شیعیان بود و پیام آن ایثار و شهادت طلبی بود که توسط مردم به نمایش در آمد اما برخی رسانه های خارجی از پوشش آن خوداری کردند .
امام جمعه نهاوند در ادامه خطبه های خود با اشاره به خطر نفوذ غرب در کشور گفت: تا کنون رهبری انقلاب 70 بار نسبت به مساله نفوذ دشمن هشدار داده است لذا ما باید نسبت به این مساله هوشیار باشیم و نگذاریم دشمن نفوذ نماید.
وی افزود : هدف دشمن از مذاکرات نفوذ در نظام است که از این طریق بتواند انقلاب را استحاله کرده و فرهنگ غرب را جانشین ارزشهای اسلامی کند .
خطیب جمعه نهاوند در ادامه به نامه های تاثیرگذار مقام معظم رهبری به جوانان غربی اشاره کرد و گفت: نامه های مقام معظم رهبری به جای خطاب قرار دادن سران کشورها، جوانان غربی را که صداقت بیشتری دارند، بود که این مساله عمق بصیرت را نشان می داد.
وی افزود: دیپلماسی مقام معظم رهبری خلاقانه است و آثارقابل توجهی را علی رغم سانسورهای خبری رسانه های دنیا، به همراه خواهد داشت به گونه ای که فطرت های سالم راه خود را پیدا می کنند و باعث می شود که جوانان غرب از خواب غفلت بیدار شده و حکام خود را زیر سوال ببرند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما