تازه های سایت

کد مطلب: 24877
12. آذر 1394 - 10:14
رئیس اداره پایانه‌های شهرستان نهاوند گفت: تاکنون برای تردد زائران اربعین حسینی 80 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس در نظر گرفته‌شده است.

وحید صفدری در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: در جلسه ستاد اربعین شهرستان نهاوند وظیفه حمل‌ونقل و بازگشت زائران بر عهده اداره پایانه‌های شهرستان نهاوند است و ما سعی می‌کنیم بهترین خدمات را به زائران ارائه دهیم.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه تقریباً زائران دیگر به کشور عراق نمی‌روند شاهد موج بازگشت زائران به کشور هستیم و برای بازگشت زائران تمهیدات خوبی اندیشیده شده است.

رئیس اداره پایانه‌های شهرستان نهاوند افزود: با توجه به اینکه اربعین در کشور عراق پنج‌شنبه است از بعدازظهر امروز و چند روز آینده شاهد بازگشت زائران خواهیم بود و احتمالاً ترافیک سنگینی در محورهای شهر مهران وجود خواهد داشت.

وی عنوان کرد: طرح ارائه تسهیلات به زائران کربلا از روز 8 آذرماه شروع‌شده است و تا 18 همین ماه ادامه خواهد داشت.

صفدری گفت: تا روز قبل از اربعین 80 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس وظیفه انتقال زائران را به مرز مهران انجام داده‌اند و برای بازگشت زائران نیز چندین دستگاه وسیله نقلیه دیگر اضافه خواهند شد.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه این طرح تا 18 همین ماه ادامه خواهد داشت قطعاً تعداد وسایل نقلیه اعزامی برای بازگشت زائران از تعداد 80 وسیله فراتر خواهد رفت به‌طوری‌که روز گذشته 4 دستگاه اتوبوس دیگر را به مرز مهران منتقل کردیم.

رئیس اداره پایانه‌های شهرستان نهاوند اظهار کرد: برای خدمات‌رسانی بهتر به زائران در این ایام همه سرویس‌های دربستی را لغو کرده‌ایم و همه توان خود را برای بازگشت هرچه بهتر زائران قرار داده‌ایم.

وی افزود: وظیفه تأمین سوخت جایگاه‌ها نیز در این ایام به عهده این اداره گذاشته‌شده است و در این زمینه نیز تاکنون مشکلی گزارش نشده است.

صفدری بیان داشت: نرخ کرایه‌ها نیز طبق تعرفه اعلامی خواهد بود و هیچ راننده‌ای حق اخذ کرایه بیشتر را به‌هیچ‌عنوان ندارد و در صورت مشاهده شدیداً برخورد خواهد شد.

وی گفت: زائران گرامی بعد از بازگشت از این سفر معنوی در صورت بروز هرگونه مشکل یا اخذ کرایه اضافی می‌توانند به اداره پایانه‌ها مراجعه کنند و به درخواست آن‌ها رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما