تازه های سایت

کد مطلب: 24854
8. آذر 1394 - 12:47
عضو هیئت‌رئیسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم گفت: آثار و وصیت‌نامه‌های گران‌بهایی از شهدای انقلاب اسلامی به یادگار مانده است که باید به بهره‌گیری از این آثار، فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان جامعه منتقل کرد.

به گزارش سایت گرو، حجت الاسلام و المسلمین سید جلال رضوی در یادواره 42 شهید منطقه مهدیه نهاوند گفت: شهرستان نهاوند یکی از شهرهایی است که نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی بر عهده داشته است و تقدیم چندین شهید و جانباز و ایثارگر گواه این مدعا است.

وی اظهار کرد: شهدای شاخص این شهرستان مانند شهید قدوسی و شهید حیدری از شهدایی هستند که در اوایل انقلاب یار و یاور امام خمینی (ره) بودند و خدمات ارزنده‌ای به نهضت انقلاب اسلامی ارائه کردند.

عضو هیئت‌رئیسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم افزود: همه ما وظیفه‌داریم قدردان شهدا و ایثارگرانی باشیم که جان خود را خالصانه درراه انقلاب تقدیم کردند تا ما امروز بالاترین امنیت در منطقه را داشته باشیم.

وی عنوان کرد: امروز ادامه دادن راه شهدا برای تحقق اهداف نظام مقدس انقلاب اسلامی بسیار ضروری است و همه در هر مسئولیتی باید به سیره و راه شهدا عمل کنند و این مسیر حق را ترویج دهند.

رضوی گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی نسل جوان را ما نشانه گرفته‌اند تا آن‌ها را بی‌هویت کنند تا نسبت به تهدیدات انقلاب آن‌ها را بی‌تفاوت نشان دهند.

وی بیان داشت: یکی از راه‌های جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمن برگزاری و حضور در یادواره شهدا است و امیدواریم برنامه‌ریزی‌ها طوری طراحی شود که نسل جوان ما با این یادواره‌ها انس بگیرند.

عضو هیئت‌رئیسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم افزود: باید ترتیبی اتخاذ شود تا در یادواره‌ها وصیت‌های شهدا و آثار به‌جامانده از این بزرگواران در اختیار جوانان قرار گیرد تا از آن‌ها استفاده شود.

وی اظهار داشت: عمل به وصیت‌های شهدا یکی از مهم‌ترین کارهایی است که نقشه دشمنان را برای تأثیر گذاشتن بر جوانان ما خنثی می‌کند.

رضوی گفت: در وصیت‌نامه‌های شهدا بر نکات مهمی تأکید شده است که تبعیت از ولی‌فقیه، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی به همراه توجه به ایمان و تقوا از مهم‌ترین این نکات است که با عمل به این نکات می‌توان راه انقلاب را باقدرت ادامه داد.

وی بیان کرد: اگر در جامعه فرهنگ ایثار و شهادت نهادینه شود و در بین نسل جوان ترویج یابد دشمنان انقلاب اسلامی از اثرگذاری بر جوانان انقلابی ایران اسلامی ناامید می‌شوند.

عضو هیئت‌رئیسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم در پایان اظهار داشت: دشمن امید زیادی به تهاجم فرهنگی بر ضد جوانان ما دارد که باید همه با تبعیت از مقام معظم رهبری و عمل به وصایای شهدا ارزش‌های انقلابی را حفظ کنیم و جامعه را در مسیر تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی قرار دهیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما