تازه های سایت

کد مطلب: 24814
6. آذر 1394 - 15:43
با حضور سفیر ایران در روسیه و استاندار همدان کلنگ ساخت میدان مرکزی جدید شهرستان نهاوند به زمین زده شد.

به گزارش سایت گرو، با حضور مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور روسیه، نیکبخت استاندار همدان، حمیدوند فرماندار، حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و جمعی از مردم نهاوند عملیات ساخت میدان جدید مرکزی نهاوند کلنگ زنی شد.

استاندار همدان در این مراسم گفت: متأسفانه شهرداری نهاوند در چند ماه گذشته نسبت به پرداخت بدهی 2 میلیارد تومانی خود به شرکت دخانیات اقدامی انجام نداده است.

محمدناصر نیکبخت اظهار داشت: من با مدیرکل دخانیات کشور مذاکره و قول دادم تا شهرداری نهاوند مطالبه اداره دخانیات را بابت تملک زمین دخانیات ظرف دو ماه آینده پرداخت کند.

وی افزود: به احترام مردم مومن نهاوند استانداری همدان مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جهت شروع عملیات اجرایی میدان جدید مرکزی تخصیص می‌دهد که نیمی از آن در سال جاری و نیم دیگر را در سال آینده به شهرداری نهاوند پرداخت می‌کند.

همچنین حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه نهاوند هم اظهار داشت: شایعات شنیده می‌شود که شهرداری و شورای شهر قصد دارند در این زمین مغازه و بازار تجاری احداث کنند که امیدوارم صحت نداشته باشد و در این منطقه فقط میدان جدید مرکزی نهاوند احداث شود.

وی افزود: شهرداری نهاوند باید حق‌وحقوق مغازه‌های جنب این زمین را به مالکان آن‌ها پرداخت و بعد نسبت به تخریب آن‌ها اقدام کند.

در ادامه این مراسم کلنگ ساخت میدان مرکزی نهاوند توسط سفیر ایران در روسیه، استاندار و امام‌جمعه نهاوند بر زمین زده شد.

میدان مرکزی نهاوند که محل سابق ساختمان دخانیات نهاوند است پس از تملک به میدان مرکزی و جدید نهاوند تبدیل خواهد شد و باعث باز شدن گره ترافیکی نهاوند می‌شود و کار طراحی المان این میدان نیز به‌زودی شروع خواهد شد.

 

514291

514293

514294

514292

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما