تازه های سایت

کد مطلب: 24813
6. آذر 1394 - 12:29
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند خبر داد
توقیف 400 دستگاه موتورسیکلت متخلف در نهاوند
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از توقیف بیش از 400 دستگاه موتورسیکلت طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت گرو، سرهنگ محسن اقبالیان اظهار کرد: انتظامی نهاوند در راستای ایجاد و ارتقای نظم ترافیکی و آسایش شهروندان در طول سال به صورت مستمر اقدام به اجرای طرح‌های ترافیکی و انتظامی مختلفی کرده است.

وی با بیان اینکه در این طرح‌ها همزمان با بهبود رویه و برطرف کردن نقاط ضعف و نقص موجود، ضمن حفظ آمادگی قبلی نسبت به ارتقای کیفی ماموریت‌ها اقدام شده است ادامه داد: یکی از مهمترین طرح‌های در دست اجرا توسط پلیس نهاوند برخورد با موتورسیکلت‎سواران متخلف و مزاحم است که این طرح با دو هدف انتظامی و ترافیکی همواره در دستور کار قرار داشته است.

وی گفت: اهمیت این طرح از آنجایی نمایان است که بحث موتورسیکلت دارای جنبه‌های چالشی متنوعی است و مجرمان برای اجرای نیات پلید و جرایمی همانند کیف‌قاپی یا مزاحمت نوامیس و دیگر موضوعات مشابه از موتورسیکلت استفاده می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند ادامه داد: این در حالی است که برخی دیگر از موتورسیکلت‌سواران نیز موجبات سلب آسایش شهروندان و مختل کردن نظم ترافیکی را فراهم می‌آورند که نیاز است پلیس با اقتدار نسبت به برخورد مقتدرانه با این قشر اندک اقدام کند.

وی در پایان گفت: برابر آمار موجود در پی اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف و مزاحم طی یک ماهه گذشته بیش از 400 دستگاه موتورسیکلت توسط عوامل اجرایی پلیس نهاوند توقیف و روانه پارکینگ شده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما