تازه های سایت

کد مطلب: 24776
2. آذر 1394 - 9:07
در دیدار با بسیجیان نهاوند عنوان شد:
بصیرت معیار تشخیص حق از باطل است
امام‌جمعه نهاوند گفت: در زمان ایجاد فتنه حق و باطل مخلوط می‌شوند و داشتن بصیرت معیار تشخیص حق از باطل است.

به گزارش سایت گرو، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در دیدار با جمعی از بسیجیان شهرستان نهاوند به مناسبت هفته بسیج گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با ابتکار امام خمینی (ره) بسیج تشکیل شد و در طول این سال‌ها رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی تفکر و داشتن روحیه بسیجی بوده است.

وی اظهار کرد: بسیج همواره منشأ برکات بسیار بزرگی برای انقلاب بوده و دشمنان انقلاب اسلامی هم از قدرت بسیج به‌خوبی آگاه هستند و از این قدرت هراس دارند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: بسیجیان که همان مردم بودند در اوایل انقلاب به مبارزه با رژیم شاه برخاستند و موفق شدند این رژیم فاسد و وابسته به امریکا را سرنگون کنند.

وی بیان کرد: استکبار جهانی بعد از سقوط رژیم شاه گروهک ها و منافقین را به جان انقلاب انداختند ولی مردم با تبعیت از امام خمینی (ره) موفق شدند این اقدام امریکا را نیز ناکام بگذارند.

مغیثی گفت: مرحله بعدی ضربه زدن استکبار جهانی به مردم ایران تجهیز و تشویق صدام ملعون برای حمله به ایران بود که در این راه نیز با رشادت‌های بی‌نظیر بسیجیان و سایر نیروهای انقلابی شکست خوردند.

 

496416

 

وی اظهار داشت: بصیرت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجیان است که در طول سال‌های بعد از انقلاب بسیجیان با بصیرت خود همواره گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب بوده‌اند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: در زمان ایجاد فتنه فضا غبارآلود می‌شود به صوری که حق و باطل باهم مخلوط می‌شوند و داشتن بصیرت معیار تشخیص راه از بی‌راهه و حق از باطل است.

وی عنوان کرد: بسیجیان در فتنه 88 با داشتن آگاهی و بصیرت حق را از باطل تشخیص دادند و نقشه دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به مملکت را نقش بر آب کردند.

مغیثی با توجه به ایام شهادت عمار یار صدیق امام علی (ع) بیان داشت: این یار دیرین و شجاع حضرت علی (ع) نماد بصیرت برای بسیجیان است چون در فتنه جنگ صفین وی موفق شد حق را از باطل با داشتن بصیرت خود تشخیص دهد.

امام‌جمعه نهاوند گفت: امروز علم نهضت اسلامی بر دوش رهبر معظم انقلاب است و همه باید گوش‌به‌فرمان ایشان دهیم تا همان‌طور که امام راحل فرمودند به مملکت ما آسیبی نرسد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما