تازه های سایت

کد مطلب: 24708
22. آبان 1394 - 15:34
مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان همدان گفت: بیانات مقام معظم رهبری فصل الخطاب به‌تمامی مسئولان با هر حزب و جناحی است.

به گزارش سایت گرو به نقل از مهر، حجت‌الاسلام‌ سید صادق حسینی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه نهاوند گفت: عبادت و تبعیت از خداوند و رسول خدا نشانه بارز بنده بودن است و کسانی که این‌چنین صفاتی در آنان نمایان نیست مصداق بارز طاغوت و طاغوتیان هستند.

وی گفت: مردم یک حکومت اسلامی و یا غیر اسلامی تربیت خود را از حکام خود می‌گیرند و اگر حکام ظالم باشند ظلم و جور بی داد خواهد کرد و اگر دادرس و همراه مردم باشند مردم نیز از آن‌ها پیروی خواهند کرد و حکومتی در سایه مردم‌سالاری دینی همچون حکومت جمهوری اسلامی ایران به رهبری مقام معظم رهبری که اسوه و الگوی حقانیت برای جهان است، بنا خواهد شد.

وی با اشاره به دستگیری عوامل شبکه نفوذ رسانه‌ای در کشور توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، گفت: این اقدام عملی همسو با مطالبات رهبری است و جای هیچ‌گونه حرفی برای دلسوزان آمریکا را ندارد.

حجت‌الاسلام‌ حسینی افزود: عده‌ای در داخل و خارج کشور از این اقدام انتقاد می‌کنند ولی آنچه از این عمل نمایان است اینان به بهانه برجام و مذاکرات، چراغ خاموش وارد کشور شدند و قصد براندازی نظام را دارند.

وی گفت: بیانات مقام معظم رهبری فصل الخطاب به‌تمامی مسئولان با هر حزب و جناحی است زیرا ایشان به‌عنوان دیده بان اصلی نظام تمامی جوانب را رصد می‌کنند.

وی اظهار کرد: موضع مسئولان و مردم باید در خصوص برخورد با دشمن مشخص باشد نه اینکه پس از سخنان رهبری در خصوص نفوذ عده‌ای اعلام کنند که ما نفوذی احساس نمی‌کنیم چراکه این‌ها خواسته و یا ناخواسته باعث آب ریختن به آسیاب دشمن می‌شود که گناهی نابخشودنی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی عنوان کرد: آمریکا چهره‌ای شیطانی دارد و هیچ‌گاه مردم چهره خبیث این ابلیس و جنایاتش را از یاد نخواهد برد مگر اینکه سیاست‌های استکباری خود را کنار بگذارد.

وی افزود: ظلم و جور آمریکا نسبت به جهانیان در تمامی قرون قابل‌مشاهده است و ۸ سال جنگ تحمیلی از مصادیق بارز جنایات آمریکا علیه ایران بوده که امروز نیز حضور داعش در منطقه حاصل جهان خواهی این مستکبران است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما