تازه های سایت

کد مطلب: 24696
21. آبان 1394 - 12:25
مسئول کتابخانه شهید حیدری نهاوند گفت: با حضور اعضای کانون ادبی نسیم سخن کتاب "مادر شهادت فرزندت مبارک " موردنقد و بررسی قرار گرفت.

لیلا صالح در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه توسط اعضای کانون ادبی نسیم سخن کتاب‌های مختلف نقد و بررسی می‌شوند.

 وی اظهار کرد: در همین راستا کتاب "مادر شهادت فرزندت مبارک " که در 48 صفحه توسط فهیمه خدادوست نوشته‌شده است در محل کتابخانه شهید حیدری نهاوند نقد شد.

مسئول کتابخانه شهید حیدری نهاوند افزود: این کتاب که مخصوص کودکان است روایتی از روزهای انقلاب است و به‌خوبی اوج خفقان ستم‌شاهی را نشان می‌دهد.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین حوادث دوران معاصر کشور ما وقوع انقلاب اسلامی است که باعث شد مردم از زیر بار ظلم و ستم شاه رهایی یابند و با رهبری‌های امام خمینی (ره) مردم ایران برای همیشه آزاد شدند.

صالح اظهار داشت: قشر فرهنگی جامعه یاد به رسالت عظیم خود در انتقال فرهنگ انقلابی به نسل جوان جامعه تلاش کند که در این کتاب که مخصوص کودکان است، فرهنگ شهادت‌طلبی و ایثار به‌خوبی نشان داده‌شده است.

وی بیان کرد: کتاب "مادر شهادت فرزندت مبارک " بیانگر محتوایی انقلابی است و گوشه‌ای از حقایق قبل از انقلاب را به‌خوبی به نسل جوان انتقال می‌دهد.

مسئول کتابخانه شهید حیدری نهاوند افزود: این کتاب که با زبانی ساده و قابل‌فهم برای مخاطبان به چاپ رسیده است، خشم و نفرت مردم را علیه حکومت شاه به‌خوبی به تصویر می‌کشد.

وی در پایان گفت: با توجه به ایام محرم و صفر، کانون ادبی نسیم سخن تصمیم گرفت چون در این کتاب به حوادث ماه محرم و صفر در سال 57 پرداخته‌شده است؛ این کتاب را برای نقد انتخاب کند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما