تازه های سایت

کد مطلب: 24677
19. آبان 1394 - 10:13
فرمانده انتظامی نهاوند از دستگیری یکی از فعالان تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 3 کیلوگرم تریاک از وی خبر داد.

به گزارش سایت گرو، سرهنگ محسن اقبالیان بیان کرد: پلیس نهاوند در راستای انجام اقدامات و طرح های مقابله ای با مواد مخدر و افراد خلافکار و سودجویی که در این خصوص فعالیت های غیر قانونی و مجرمانه دارند؛ با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی یک دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر شد.

این مقام انتظامی افزود: در پی این اطلاعات به دست آمده بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی گاماسیاب نهاوند با شناسایی مسیر و زمان تردد این خودرو و با همکاری عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ضمن تشکیل تیم ویژه عملیاتی، با آمادگی کامل در محل مورد نظر حاضر شدند.

اقبالیان گفت: در نهایت عوامل انتظامی حاضر در محل به محض رویت خودروی مذکور در یک عملیات غافلگیرانه آن را توقیف و در بازرسی های به عمل آمده بعدی از داخل خودرو مقدار 3کیلوگرم مواد مخدر کشف کردند و در این رابطه راننده خودرو که یکی از فعالان در امر تهیه و توزیع مواد مخدر بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند ضمن اشاره به این موضوع که این عملیات بر پایه اشرافیت اطلاعاتی و برنامه ریزی دقیق انتظامی صورت گرفته و لذا موفقیت و عایدی مطلوبی در حوزه مبارزه بی امان با توزیع کنندگان مواد مخدر را برای این انتظامی در پی داشته است تصریح کرد:پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و به مرجع قضایی ارجاع داده شد.

پایان پیام/

478625

دیدگاه شما