تازه های سایت

کد مطلب: 24640
14. آبان 1394 - 11:11
فرمانده سپاه نهاوند گفت: 400 نفر از دانش‌آموزان پسر مدارس نهاوند به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش سایت گرو، سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگاران نهاوند گفت: باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در راستای زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، دانش‌آموزان پسر مدارس نهاوند به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی اظهار کرد: در این مرحله 400 نفر از دانش‌آموزان دبیرستان‌های شهرستان نهاوند به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند و با رشادت‌های فرزندان ایران اسلامی آشنا می‌شوند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در چند هفته اخیر این سومین مرحله اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور است و این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی گفت: هرچقدر دانش‌آموزان و نسل جوان جامعه بافرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا شوند در مقابل توطئه‌های فرهنگی دشمنان بیشتر مصون می‌شوند.

کریمی عنوان کرد: دانش‌آموزان شرکت‌کننده در اردوی راهیان نور در این مرحله به مدت 2 روز از مناطق مختلف عملیاتی غرب کشور بازدید می‌کنند.

وی اظهار داشت: 9 دستگاه اتوبوس وظیفه انتقال دانش‌آموزان به سرزمین‌های ایثار و رشادت را انجام می‌دهند و در هر اتوبوس یک راوی و روحانی حضور خواهد داشت.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: راویان دفاع مقدس از رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان نهاوند هستند که خودشان در این مناطق عملیاتی حضور داشتند و به‌خوبی می‌توانند دانش‌آموزان را با روزهای برگزاری عملیات در این منطقه آشنا کنند.

وی در پایان گفت: برگزاری اردوی راهیان نور به‌عنوان یک ابزار فرهنگی به‌خوبی می‌تواند دانش‌آموزان را بافرهنگ ایثار و شهادت آشنا کند و شهدا را به‌عنوان الگوها و قهرمانان این مرزوبوم به نسل جوان معرفی کند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما