تازه های سایت

کد مطلب: 24630
13. آبان 1394 - 8:28
سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نهاوند گفت: به مناسبت فرارسیدن 13 آبان یک دوره مسابقه دو صحرانوردی به مسافت سه کیلومتر با حضور 200 نفر از دانش آموزان دوره های متوسطه اول و دوم در نهاوند برگزار شد.

به گزارش سایت گرو، کیانوش مصباح در جمع خبرنگاران نهاوند افزود: به منظور گرامیداشت روز دانش آموز و همچنین روز ملی مبارزه با استکبار مسابقه دو صحرانوردی طی روز گذشته و امروز برگزار شد و 200 نفر از دانش آموزان متوسطه اول و دوم مسافت سه کیلومتری را تا ورزشگاه گلستان این شهرستان دویدند .
وی اظهار کرد: در این مسابقه به 20 نفر از شرکت کنندگان که حائز رتبه برتر شده بودند جوایزی اهدا گردید.
مصباح گفت: همچنین به منظور گرامیداشت روز دانش آموز مسابقه نقاشی روی پارچه با موضوع استکبار ستیزی بین دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان برگزار شد که تعداد زیادی از آنان در این مسابقه شرکت مردند و موضوعات مورد نظز خود را روی پارچه نقاشی کردند .
وی حضور دانش آموزان شهرستان در راهپیمایی روز 13 آبان را یاد آور شد و افزود: تمامی دانش آموزان شهر نهاوند به همراه بخشهای گیان و برزول در راهپیمایی روز 13 آبان حضور خواهند یافت و روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی را گرامی خواهند داشت .
13 آبان در تقویم انقلاب یکی از روزهای مهم و سرنوشت ساز بوده است .
شهادت جمعی از دانش آموزان، تبعید حضرت امام خمینی در سال 42 و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام که از سوی حضرت امام به عنوان انقلاب دوم نامگذاری شد از مهمترین وقایع این روز می باشد که مردم با حضور در خیابانها آنرا گرامی می دارند .
در حال حاضر بیش از 24 هزار و 500 نفر دانش آموز در دوره های مختلف تحصیلی مشغول به تحصیل می باشند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما