تازه های سایت

کد مطلب: 24536
3. آبان 1394 - 9:41
مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند گفت: همزمان با ماه محرم نمایشگاه عکس کربلا در آئینه تاریخ از سوی کانون بسیج هنرمندان در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره ارشاد اسلامی نهاوند برپا شد.

 به گزارش سایت گرو، امیر بحیرایی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این نمایشگاه به همت کانون بسیج هنرمندان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برپا شده و تا پایان محرم در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) پذیرای بازدید عموم است.
وی اظهار کرد: این نمایشگاه، جزء نمایشگاههای عکس منحصر به فرد بوده و 120 قطعه عکس به نمایش درآمده در آن مربوط به چهار مقطع زمانی مختلف است.
بحیرایی تصریح کرد: این نمایشگاه شامل عکس های قدیمی حرم امام حسین(ع)، حرم حضرت ابوالفضل(ع)، جنایات صدام در حمله به کربلا و تجاوز و ویرانی حرم امام حسین(ع) و حرم حضرت ابوالفضل(ع) و همینطور عکس هایی از بازسازی این دو حرم شریف پس از جنایات صدام و از لحظات عزاداری تاریخی و ماندگار در کربلا و اطراف حرم است.
مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند در ادامه افزود: در این نمایشگاه چندین عکس زیبا از نمای هوایی شهر کربلا و بین الحرمین هم به نمایش گذاشته شده است.
وی خاطرنشان کرد: این کانون با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در سطح شهرستان و حمایت از آثار محتوایی و فاخر دینی و اسلامی در تلاش است در راستای تبیین اهداف قیام امام حسین (ع) که همان امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه است قدم بردارد .
وی برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند شهرستان نهاوند، تولید فیلم مستند ' تولد تا شهادت ' اززندگی نامه شهید عبد الرضا سوری خاطره نویس دفاع مقدس و تولید نمایش تئاتر با موضوع معضلات اجتماعی و فرهنگی و اجرای خیابانی در سطح شهر و روستاهای شهرستان را از برنامه های پیش بینی شده این کانون عنوان نمود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما