تازه های سایت

کد مطلب: 24532
2. آبان 1394 - 18:18
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند گفت: مد نظر قرار دادن نیازهای روز در وقف، باعث پیشرفت جامعه در بستر تحقق شعار وقف، طبق نیازهای روز جامعه می‌شود.

به گزارش سایت گرو، حجت‌الاسلام احمدرضا خزایی با اشاره به تشویق مردم نهاوند به وقف، از وقف‌های جدید در شهرستان نهاوند خبر داد و اظهار کرد: سومین وقف نهاوند در سال جاری مربوط به 360 متر مربع زمین به ارزش 70 میلیون ریال است.

وی ادامه داد: واقف خیراندیش «همت علی خزایی» این زمین را با نیت ساخت حسینیه در روستای چم کبود این شهرستان وقف کرده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه نهاوند ادامه داد: با توجه به اینکه وجود محل یک حسینیه در راستای سوگواری پرشور و شعور جوانان و روستاییان در این روستا احساس می‌شد، واقف خیراندیش با این نیت، زمین را وقف کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر اشخاص خیراندیشی که قصد وقف دارند در مرتبه اول نیازسنجی وقف در محل را مد نظر داشته باشند، آن جامعه بسیاری از نیازهای خود در اغلب زمینه‌ها را رفع خواهد کرد.

خزایی تصریح کرد: وقف یک دستگاه سواری ون استیشن به ارزش 160 میلیون ریال در راستای جابه‌جایی اموات و بیماران در نهاوند چهارمین وقت نهاوند است.

وی گفت: واقف خیراندیش «محمدعلی کیانی» یک دستگاه سواری ون استیشن را در راستای جابه‌جایی اموات، بیماران غریب، در راه مانده و مستمند در این شهرستان وقف کرده است.

رئیس اداره اوقاف شهرستان نهاوند ابراز کرد: با توجه به اینکه وجود یک آمبولانس در راستای این اقدام خداپسندانه احساس می‌شد، این واقف خیراندیش این وقف را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: مد نظر قرار دادن نیازهای روز در وقف، باعث پیشرفت آن جامعه در بستر تحقق شعار «وقف» طبق نیازهای روز جامعه می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما