تازه های سایت

کد مطلب: 24515
30. مهر 1394 - 14:31
فرمانده انتظامی نهاوند از دستگیری شرور فراری و فروشنده مواد مخدر که در داخل خودرو شب را به صبح می رسانید، خبر داد.

به گزارش سایت گرو، سرهنگ محسن اقبالیان گفت: فرد شروری که با ایجاد مزاحمت و در گیری و قمه کشی از شهروندان سلب آسایش نموده بود با تلاش عوامل اطلاعاتی و گشت زنی کلانتری 11 پس از چندین مرحله تعقیب و گریز دستگیر شد.

وی گفت: این فرد شرور که 32ساله و زندانی فراری است در پرونده خود جرائمی همچون درگیری با مردم و ماموران، سرقت، فروش مواد مخدر، چاقو کشی و تظاهر به قمه کشی دارد که از مدتها پیش تحت تعقیب پلیس بود و لیکن چندین مرحله موفق به فرار از دست ماموران شده بود، سر انجام دستگیر شد.

سرهنگ اقبالیان ادامه داد: پلیس نهاوند با انجام  اقدامات اطلاعاتی گسترده و دقیق از آخرین محل تردد وی با خبر شد و نامبرده را  در شرایطی که در داخل خودرو به همراه فرد دیگری قرار داشت ضمن محاصره ، علی رغم ایجاد درگیری و تلاش برای فرار از سوی متهم دستگیر کرد و در بازرسی از داخل خودرو مقداری مواد مخدر از وی کشف کرد.

این مقام انتظامی میزان کشف مواد مخدر آماده فروش از این متهم 32ساله را 283بسته هروئین و 6 بسته شیشه به وزن تقریبی 27گرم اعلام و بیان داشت: متهم پس از دستگیری تحویل مقامات قضایی شد و برای چندمین بار روانه زندان شد.

اقبالیان انتخاب راه صحیح و درست زندگی را تنها راه نجات انسان و شرط بدور ماندن از هر آسیب اجتماعی دانست وخانواده ها را مهمترین محل برای تربیت صحیح افراد جامعه برشمرد.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

اسم و مشخصاتش هم می نوشتید؟

دیدگاه شما