تازه های سایت

کد مطلب: 24351
13. مهر 1394 - 22:07
رئیس سازمان تأمین اجتماعی نهاوند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 932 نفر در شهرستان نهاوند تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفتند.
932 نفر در شهرستان نهاوند تحت پوشش بیمه‌ تامین اجتماعی قرار گرفتند

غلامرضا بیات در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: اهمیت تأمین اجتماعی در آینده فرد بیمه‌شده بسیار مؤثر است و مردم باید نسبت به بیمه کردن خود و تأمین آتیه افراد خانوده اقدام کنند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر اهمیت تأمین اجتماعی در آینده فرد و در همه جوامع بسیار مهم و مفید است و نتایج آن در سال‌های آینده زندگی فرد نمایان می‌شود.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی نهاوند افزود: شهرستان نهاوند با داشتن جمعیت حدود 200 هزار نفر تعداد 15387 نفر بیمه‌شده اصلی وجود دارد که این افراد نیز افراد تبعی را تحت پوشش خوددارند.

وی گفت: تعداد کل بیمه‌شده‌های اصلی و تبعی شهرستان نهاوند 46559 نفر است که در حدود یک‌چهارم کل جمعیت شهرستان را شامل می‌شود.

بیات اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان مردم‌نهاد و حمایتگر مردم است و اصول این سازمان مبتنی بر حمایت و پشتیبانی گروه هدف است و خدمت به مردم از اصول سازمان است.

وی عنوان کرد: در شهرستان نهاوند 5240 نفر بیمه‌شده بازنشسته و افراد تبعی وجود دارند که در حدود 3 هزار نفر از آن‌ها بازنشسته اصلی هستند و ماهانه نیز حدود 40 نفر زیر به این تعداد اضافه می‌شود.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی نهاوند بیان داشت: با توجه به این آمار نسبتاً بالای بازنشستگان در نهاوند ماهانه بیش از 3 میلیارد تومان حقوق به آن‌ها پرداخت می‌شود.

وی گفت: خدمات‌رسانی تأمین اجتماعی به اقشار مختلف مردم در تأمین آسایش آینده آن‌ها بسیار مؤثر است و در همین راستا از ابتدای سال جاری تا امروز 932 نفر به بیمه‌شدگان شهرستان نهاوند افزوده‌شده است.

بیات اظهار داشت: علاوه بر پرداخت‌های ماهیانه این سازمان انواع دیگری از بیمه‌ها شامل بیمه بیکاری، بیماری و کمک‌هزینه ازدواج و مستمری‌های دیگری به مردم پرداخت می‌شود که این ارقام به بیش از 4 میلیارد تومان می‌رسد.

وی بیان کرد: تلاش ما این است که با فرهنگ‌سازی بیمه‌ای مردم و کارفرمایان عزیز را متقاعد کنیم که بیمه امروز، امنیت فردا را تضمین می‌کند و مردم نیز تأمین اجتماعی را از خودشان بدانند و از خدمات این نهاد بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی نهاوند افزود: با توجه به اینکه این سازمان برای ارائه خدمات بهتر به مردم نیازمند بودجه کافی است از همه دستگاه‌ها و کارگاه‌ها که بدهی به این سازمان دارند درخواست می‌کنیم نسبت به تسویه بدهی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما