تازه های سایت

کد مطلب: 24303
7. مهر 1394 - 11:46
مراسم رونمایی از تندیس سردار شهید حاج علیمراد سلگی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در شهر فیروزان نهاوند برگزار شد.
تندیس سردار شهید حاج علیمراد سلگی در شهر فیروزان نهاوند نصب و رونمایی شد+ تصاویر

به گزارش سایت گرو، در این مراسم علاوه بر مردم و خانواده‌های شهدا، سردار حاج مهدی ظفری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، رضا قیاسی معاون مدیریت منابع و نیروی انسانی استانداری همدان، سردار حاج میرزا سلگی از فرماندهان عملیات مرصاد و مشاور استاندار در امور ایثارگران و جمعی از مسئولان شهرستان نهاوند حضور داشتند.

در این مراسم پس از سخنرانی فرهاد جهانیان بخشدار بخش خزل نهاوند سردار ظفری و قیاسی نیز به سخنرانی پرداختند و در خصوص سردار حاج علیمراد سلگی و شهدای شهرستان نهاوند خاطراتی را برای حاضران بازگو کردند.

بعد از اتمام برنامه‌های سخنرانی قسمت اصلی مراسم یعنی رونمایی از تندیس سردار شهید حاج علیمراد سلگی با همراهی گروه موزیک سپاه پاسداران در میدان سردار سلگی شهر فیروزان آغاز شد.

در قسمت پایانی این مراسم توسط برادر سردار شهید وحید از تندیس شهید حاج علیمراد سلگی در شهر فیروزان رونمایی شد.

سردار شهید حاج علیمراد سلگی در سال 1323 در روستای کهریز سلیم از روستاهای بخش خزل نهاوند دیده به جهان گشود و پس از مبارزه علیه رژیم شاه با آغاز جنگ تحمیلی به عضویت سپاه پاسداران درآمد و حضوری مستمر در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل داشت.

شهید سلگی پس از رشادت‌های بی‌نظیر در جبهه‌های غرب و جنوب در روز عید فطر سال 1366 در منطقه عملیاتی ماووت به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

 

413547
413549
413552
413554
413555

انتهای پیام/

دیدگاه شما