تازه های سایت

کد مطلب: 24274
5. مهر 1394 - 23:51
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: حال عمومی مأمور نیروی انتظامی نهاوند که توسط یک مجرم مورد اسید پاشی قرارگرفت رو به بهبودی است.

سرهنگ محسن اقبالیان در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: براثر اسیدپاشی یک مجرم معتاد به روی  پدر خود و مأموران نیروی انتظامی سه نفر از پرسنل نیروی انتظامی و پدر فرد مجرم دچار جراحت شدند.

وی اظهار کرد: پس‌ازاین اسیدپاشی دو نفر از مأموران و پدر مجرم که دچار سوختگی سطحی می‌شوند به‌صورت سرپایی مداوا می‌شوند و از بیمارستان مرخص می‌شوند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: یکی از مأموران به علت شدت سوختگی پس از انتقال به بیمارستان علیمرادیان نهاوند سریعاً به بیمارستان بعثت همدان منتقل می‌شود و مورد مداوا قرار می‌گیرد.

وی گفت: آخرین اخباری که از وضعیت این مأمور وظیفه‌شناس کسب‌شده است حاکی از این است که خوشبختانه وضعیت جسمی وی رو به بهبود است ولی متأسفانه سوختگی زیادی در صورت و بدن این مأمور دیده می‌شود.

اقبالیان عنوان کرد: علت این اسیدپاشی ازاین‌قرار است که پدر این فرد معتاد به دلیل آزار و اذیت فرزند معتاد خود به مراجع قضایی شکایت می‌کند و حکم جلب وی را دریافت می‌کند.

وی اظهار داشت: پس‌ازاینکه پدر فرد معتاد از حضور سه مأمور و پدر خود در پشت درب منزلش مطلع می‌شود به پشت‌بام فرار کرده و ازآنجا نسبت به اسیدپاشی پدرش و سه مأمور نیروی انتظامی اقدام می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: پس‌ازاین حادثه که در منطقه گلزرد شهرستان نهاوند اتفاق می‌افتد مجرم از محل فرار می‌کند و متواری می‌شود.

وی بیان داشت: این مجرم فراری فاقد سابقه کیفری است و جستجوی مأموران برای دستگیری وی ادامه دارد که از ساکنان محل و کسانی که او را می‌شناسند درخواست می‌کنیم به‌محض مشاهده با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس بگیرند تا نسبت به دستگیری وی اقدام شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما