تازه های سایت

کد مطلب: 24271
5. مهر 1394 - 23:45
در اولین روز از هفته دفاع مقدس جمعی از بسیجیان و مسئولان اجرایی شهرستان نهاوند با امام‌جمعه دیدار کردند.

به گزارش سایت گرو، همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس جمعی از بسیجیان گردان‌های شهرستان نهاوند به همراه مسئولان با امام‌جمعه این شهرستان دیدار کردند. در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین مغیثی امام‌جمعه نهاوند گفت: یاد خدا و مقاومت ملت ایران عواملی بودند که باعث پیروزی رزمندگان دلاور ایران اسلامی شد.

وی اظهار کرد: رزمندگان ایران اسلامی نشان دادند که در مقابل هر تجاوزی مردانه خواهند ایستاد و تا پای جان از ارزش‌های انقلاب خود دفاع خواهند کرد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: ولایتمداری و تبعیت ملت ایران از ولی‌فقیه عامل مهم دیگری بود که باعث پیروزی ملت ایران در 8 سال جنگ تحمیلی شد.

وی گفت: باید همواره یاد و نام شهدا را قدر دانست و هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی است که از خانواده شهدا و رزمندگان قدردانی شود و فرهنگ ایثار و شهادت را به جوانان منتقل کرد.

 

384110

 

مغیثی عنوان کرد: بعد از جنگ تحمیلی و خسارت‌های بی‌شماری که به ملت ایران وارد شد ولی استکبار جهانی موفق نشد مردم ایران را تسلیم خود کند و به همین دلیل از ترفند جنگ نرم و شبیخون فرهنگی استفاده کرد.

وی اظهار داشت: دشمن در این راهبرد سعی می‌کند جوانان را نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت بی‌تفاوت کند و بعدازآن اهداف شیطانی خود را در کشور پیاده کند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: یکی از بهترین برنامه‌هایی که باعث جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمن می‌شود شرکت کردن و حضور در برنامه‌های گرامیداشت دفاع مقدس و آشنا شدن با شهدای الگویی است که باعث افتخار ملت ایران شدند.

در ادامه این مراسم سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه نهاوند نیز گفت: دفاع مقدس اقتدار و عزت را برای ملت ایران به ارمغان آورد و این افتخار درنتیجه توجه و عمل به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) بود.

 

384112

 

وی اظهار کرد: در طول هفته دفاع مقدس از طرف سپاه نهاوند برنامه‌های مختلفی باهدف گرامیداشت یاد رزمندگان اسلام و پیوند جوانان بافرهنگ جبهه و جنگ اجرا می‌شود.

کریمی افزود: پیاده‌روی خانوادگی، دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان، افتتاح 2 پایگاه بسیج و گردهمایی چند هزارنفری رزمندگان جبهه و جنگ از محوری‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در نهاوند است.

وی بیان داشت: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای اقتصاد مقاومتی، در طول این هفته چندین طرح اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولان به بهره‌برداری می‌رسد و از این طرح‌ها سرکشی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما