تازه های سایت

کد مطلب: 24267
5. مهر 1394 - 23:38
شهردار نهاوند گفت: همزمان با ایام هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی در راستای احیای ارزش‌های دفاع مقدس در شهرداری نهاوند اجرا می‌شود.

به گزارش سایت گرو، شاهین فرجی فر در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرداری نهاوند گفت: همه باید قدردان ایثارگری شهدا و رزمندگانی باشیم که امنیت و پیشرفت امروز را مدیون آن‌ها هستیم.

وی اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس شهرداری نهاوند با همکاری سایر نهادها برنامه‌های مختلفی با موضوعات فرهنگی،  اجتماعی و ورزشی اجرا می‌کند.

شهردار نهاوند گفت: هدف از اجرای این برنامه‌ها گرامیداشت رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس و احیای ارزش‌های امام راحل و جنگ تحمیلی و بازگو کردن این رشادتها برای جوانان است.

وی گفت: همزمان با روز 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس فضای شهرستان نهاوند حال و هوای دفاع مقدس به خود می‌گیرد و فضاسازی مناسبی انجام می‌شود.

فرجی فر عنوان کرد: در آغاز این هفته نمایشگاه عکس زیبایی از صحنه‌های مختلف دفاع مقدس در شهرداری نهاوند برگزار می‌شود که علاقه‌مندان را هرچه بیشتر با فضای جبهه و جنگ آشنا خواهد کرد.

وی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان شهرداری، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا و برپایی ایستگاه‌های صلواتی ازجمله برنامه‌های اجرایی در این هفته توسط شهرداری نهاوند است.

شهردار نهاوند اظهار کرد: به مناسبت این ایام به یاد رزمندگان دفاع مقدس سه سنگر به‌صورت نمادین در درب شهرداری، میدان امام خمینی (ره) و چهارراه هلال‌احمر استقرار می‌یابد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما