تازه های سایت

کد مطلب: 24243
24. شهريور 1394 - 11:22
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند گفت: نمایشگاه پائیزه به مناسبت بازگشایی مدارس با ارائه اجناس با 15 درصد تخفیف در نهاوند گشایش یافت.
برپایی نمایشگاه پائیزه با 15 درصد تخفیف در نهاوند

به گزارش سایت گرو، مجتبی رضایی در حاشیه برپایی این نمایشگاه به خبرنگاران گفت: با توجه به نزدیک شدن زمان بازگشایی مدارس نمایشگاه عرضه پوشاک و لوازم‌التحریر با 10 تا 15 درصد کمتر از قیمت بازار در نهاوند گشایش یافت.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه کالاهای خوبی برای استفاده دانش آموزان فراهم‌شده است که امیدواریم خانواده‌ها از این نمایشگاه استقبال کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند افزود: غرفه‌های عرضه کیف و کفش، لوازم‌التحریر و وسایل موردنیاز دانش آموزان ازجمله غرفه‌های این نمایشگاه است.

وی گفت: این نمایشگاه در 70 غرفه تا پایان شهریورماه در محل مدرسه سابق مدرس به‌صورت صبح و بعدازظهر پذیرایی دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها است.

رضایی اظهار داشت: تنظیم بازار و دسترسی آسان مردم به‌ویژه والدین دانش آموزان به کالاهای اساسی ازجمله نوشت‌افزار و کیف و کفش ازجمله اهداف برگزاری نمایشگاه پائیزه در نهاوند است.

وی بیان داشت: باهدف کنترل قیمت‌ها و نظارت بر تخلفات احتمالی غرفه داران اکیپ‌های نظارتی مجمع امور صنفی در نمایشگاه حضور دارند و به تخلفات احتمالی رسیدگی می‌کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند افزود: با توجه به برگزاری نمایشگاه در فصول مختلف سال و استقبال مردم ضرورت اختصاص یک محل ثابت و دائمی برای برگزاری نمایشگاه‌های نهاوند احساس می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما