تازه های سایت

کد مطلب: 24216
23. شهريور 1394 - 2:15
رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر نهاوند خبر داد
پیگیری تغییر محل کنونی دفع زباله‌های شهر نهاوند
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر نهاوند گفت: تغییر محل کنونی دفع زباله‌های شهر نهاوند از برنامه‌هایی است که در حال پیگیری است.

به گزارش سایت گرو، صفی‌الله خرم‌آبادی از برگزاری کارگاه آموزشی تفکیک زباله برای بانوان شهرستان نهاوند خبر داد و اظهار کرد: در این کارگاه به بانوان شهرستان نحوه تفکیک زباله‌های خانگی آموزش داده شد.

وی با بیان اینکه در این کارگاه آموزشی برای هر محله یک مدیر از بین بانوان انتخاب کردیم، تاکید کرد: مدیر محلات به عنوان یک رابط بین محلات و شهرداری عمل می‌کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر نهاوند با بیان اینکه مدیر هر محله نحوه تفکیک زباله‌ها را به بانوان هر محله آموزش می‌دهد، تصریح کرد: زباله‌های قابل بازیافت توسط مدیر محلات به شهرداری تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج خواهران نیز در زمینه فرهنگسازی و آموزش با این کارگاه آموزشی همکاری می‌کنند، افزود: برای نخستین‌بار در نهاوند کیسه‌های زباله همراه با بروشورهایی با پیام‌های شهروندی در مکان‌های عمومی و در مساجد، محلات و پایگاه‌های بسیج بین شهروندان توزیع شد.

خرم‎آبادی اضافه کرد: این کار با هدف فرهنگ‌سازی و ساختن شهری زیبا صورت گرفت و ما سعی داریم هر ماه این کار را انجام دهیم زیرا پاکیزگی و ساختن شهری زیبا توسط همت شهروندان و نظارت عمومی خودشان صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: تغییر محل کنونی دفع زباله‌های شهر نهاوند از برنامه‌هایی است که توسط کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر نهاوند در حال پیگیری است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر نهاوند اضافه کرد: در حال حاضر محل دفع زباله‌های شهر نهاوند در جای نامناسبی قرار دارد و همین امر نیز موجب نارضایتی بسیاری از شهروندان شده است.

وی تاکید کرد: طبق جلسه‌ای که با اداره منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان نهاوند در این خصوص داشته‌ایم این مشکل را بررسی کردیم و قرار شد با همکاری این دو نهاد مکان مناسبی برای دفع زباله‌های شهر نهاوند جانمایی شود و مکان دفع زباله‌های فعلی را تغییر دهیم.

خرم‎آبادی خاطرنشان کرد: کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر نهاوند هر ماه جلسه‌ای را با حضور معتمدان و نخبگان شهر نهاوند با هدف توسعه همه‌جانبه شهر نهاوند برگزار می‌کند.

وی تأکید کرد: آنها در این جلسات مشکلات شهر را مطرح و راهکارهایی را ارائه می‌دهند و ما هم تلاش می‌کنیم این مشکلات را پیگیری کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر نهاوند به جلسات این کمیسیون با ستاد نماز جمعه اشاره کرد و گفت: در این جلسات با همکاری ستاد نماز جمعه شهرستان نهاوند مسائل فرهنگی شهر اولویت‌بندی و پیگیری می‌شوند./فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما