تازه های سایت

کد مطلب: 24192
21. شهريور 1394 - 13:21
امیرحسین کولیوند نوجوان 15 ساله نهاوندی موفق به حفظ کل سوره‌های قرآن کریم شد.
نوجوان 15 ساله نهاوندی حافظ کل قرآن شد/عکس

به گزارش سایت گرو، در روزگاری که بیشتر از گذشته جامعه به نور و معنویت کلام الهی نیاز دارد نوجوانی در شهرستان نهاوند باهمت چندساله خود موفق شده است حافظ کل قرآن کریم شود و به قول خود باطن خود را به نور قرآن صفا داد.

امیرحسین کولیوند نوجوان شایسته نهاوندی موفق شد در طول مدت 7 سال با تلاش شبانه‌روزی 30 جزء قرآن کریم را حفظ کند.

وی می‌گوید: مشوقان اصلی من در حفظ قرآن، خانواده‌ام و بیشتر از همه مادر و پدرم بوده‌اند و خیلی خوشحالم که موفق شده‌ام کلام الهی را در سینه خود حفظ کنم.

این نوجوان 15 ساله افزود: توکل بر خدا و صبر و تلاش مهم‌ترین عامل موفقیت من در حفظ قرآن و بازهم خداوند را شکرگزارم که به من توانی داد تا بتوانم قرآن حفظ کنم.

 

 

کولیوند اظهار کرد: از سن 8 سالگی شروع به حفظ قران کریم کردم و در مدت 7 سال موفق شدم کل قرآن را حفظ کنم زیرا حفظ آیات قرآن کریم آثار و برکات معنوی بسیاری دارد که جان را صفا می‌بخشد و نورانیت باطن را چندین برابر می‌کند.

امیرحسین کولیوند هم‌اکنون در دبیرستان علامه حلی نهاوند مشغول به تحصیل است و امیدوار است که در درس خواندن نیز مانند حفظ قرآن موفق شود و توکل به خدا و توجه به آیات قران کریم را بزرگ‌ترین سرمایه زندگی خود می‌داند.

او توصیه‌ای هم به همسالان خود دارد و می‌گوید: اگر همه نوجوانان در راستای حفظ و قرائت قران کریم قدم بردارند خداوند نیز به آن‌ها نورانیت قرآن را هدیه می‌کند.

کولیوند گفت: نوجوانانی هم که تازه می‌خواهند وارد این کار شوند باید به این نکته توجه کنند که عجله‌ای برای حفظ قرآن نداشته باشند و با صبر و حوصله نسبت به حفظ قران اقدام کنند.

حجت‌الاسلام موسی محبی رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در دیدار با این نوجوان قران آموز از زحمات وی تشکر کرد و توانایی حفظ قران کریم را یکی از عنایات خداوند به این نوجوان عنوان کرد.

 

 

وی گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی گسترده‌ای که جبهه استکباری باهدف بی‌هویت کردن و دور کردن جوانان ما از معنویت شروع کرده است، عمل و روی آوردن به قرآن کریم از بسیاری از منکرات جلوگیری می‌کند.

محبی افزود: قطعاً تمسک جستن به قرآن کریم باعث سعادت دنیوی و اخروی انسان‌ها می‌شود زیرا افرادی که در دنیا به ذلت افتادن به دلیل دوری از قرآن و مفاهیم ارزشمند آن است.

وی اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی نوجوان و جوانان را به قرآن آموزی و یادگیری فرهنگ قرانی تشویق کنیم تا بتوانیم جوانانی مقاوم در برابر تهاجم فرهنگی تربیت کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

از تلاش بی وقفه وشبانه روزی فرزندم وحمایتهای همه جانبه خانواده مخصوصا همسرمنهایت تشکر را دارم
امیرحسین جان انشاالله درهمه مراحل زندگیت موفق باشی .واقعاخوشحالم چون خیلی زحمت کشیدی . عمو حمید

دیدگاه شما