تازه های سایت

کد مطلب: 23977
6. شهريور 1394 - 15:05
امام‌جمعه نهاوند گفت: ملت ایران اسلامی با پیروی از رهبر انقلاب و با بصیرت خود اجازه رخنه و نفوذ آمریکا در کشور را نخواهد داد.

به گزارش سایت گرو، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند در مصلا بزرگ امام خمینی (ره) این شهرستان گفت: اتحاد و همبستگی ملت ایران و هدایت‌های مقام معظم رهبری یکی از نعمت‌هایی است که با استفاده از این نعمت راه نفوذ استکبار جهانی در ایران بسته خواهد شد.

وی اظهار کرد: آمریکای مستکبر در طول پیروزی انقلاب اسلامی همیشه درصدد نفوذ و ضربه زدن به ملت ایران بوده است که همواره در این راه با سد محکم مردم ایران مواجه شده است و شکست‌خورده است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: عنایت خداوند و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و تبعیت مردم از ولی‌فقیه همواره نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

وی گفت: بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب هیچ راهی برای نفوذ آمریکا به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست و استکبار جهانی خواب این را ببیند که بتواند در کشور نفوذ کند.

مغیثی عنوان کرد: هدف دشمن از نفوذ به کشور ضربه زدن به کشور در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است و با این نفوذ می‌خواهند ما را از ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی منحرف کند.

وی اظهار داشت: دشمنی آمریکا با ملت ایران تمام‌شدنی نیست و ما باید با این اتحاد، همبستگی و تبعیت از ولایت‌فقیه همواره راه نفوذ آمریکای جنایت‌کار را در کشور ببندیم و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند ملت ایران راه را قاطعانه بست.

امام‌جمعه نهاوند بیان کرد: علاوه بر حفظ وحدت باید به فرمایشات رهبر انقلاب گوش فرا دهیم و به آن‌ها عمل کنیم چون ایشان در دیدارهای اخیر نکات بسیار مهمی در مورد نفوذ امریکا و راه‌های جلوگیری از آن فرمودند.

وی عنوان کرد: آمریکایی‌ها می‌خواهند مانند گذشته عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ایران را تحت سیطره خود قرار دهند به اهداف شوم خود در ایران و خاورمیانه برسند که نسل جوان ما باید در این مورد آگاهی داشته باشد.

مغیثی افزود: جنگ نرم دشمن که بر ضد ملت ما به‌ویژه نسل جوان به راه انداخته است یکی از راهبردهای شوم استکبار درصدد ضربه زدن به انقلاب است که باید در این راه نیز هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: دشمنان امروز با استفاده از دسیسه‌ها و ترفندهای مختلف به دنبال سست کردن اعتقادات و باورهای ملت ایران هستند و در این راه از همه ظرفیت و ابزارهای صد فرهنگی خود بهره می‌برند.

امام‌جمعه نهاوند در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان نهاوند گفت: ایران همواره حامی مستضعفان بوده و از آنان حمایت می‌کند و همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند هر اتفاقی بیفتد ایران دست از حمایت برادران مقاوم خود در منطقه برنمی‌دارد و هر کشوری که در حال مبارزه با رژیم صهیونیستی است موردحمایت ایران است.

وی بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ذره‌ای از دشمنی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها با ملت ایران کم نشده است و مسئولان ما باید به این واقعیت توجه داشته باشند.

مغیثی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: یکی از اهداف نام‌گذاری این هفته الگو قرار دادن شخصیت و پیروی از خصوصیات رفتاری و اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر برای مسئولان و دولت‌مردان است.

وی گفت: از خصوصیات بارز شهیدان رجایی و باهنر می‌توان به ایمان به اهداف انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره)، روحیه خدمتگزاری، مردمی بودن و پایبندی به مبانی انقلاب اسلامی، اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما